:? Zw test van Zwanger & kids licht pos maar Kruidvat neg??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teentje, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Hai,

Mijn zwanherschapstest van zwanger en kids was gister en vandaag heel lich positief maar die van kruidvat 2 voor 5€ gisteren zowel als vandaag negatief? :(
    Snap er nou niks meer van! Wat is jullie ervaring met deze 2 tests? Welke is gevoeliger in jullie ervaring?

Ik ben nu 13 dpo (volgens mij) 29 nov positieve ovulatie test namelijk.
    Mijn enige zw symptoom is dat ik onwijs moe ben (dit was ook met mijn vorige 2 zwangerschappen maar bij hen teste ik al bij 6/7dpo mooi positief.

:( :(

2. Wendy blesing

Wendy blesing Actief lid

8 nov 2014
    305
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is die van zwanger en kids vanaf 10 ml. en die van kruivat vanaf 25ml. Dus misschien nog te weinig hcg in je lichaam?

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb ook vaker valse streepjes gehad op de z&k zwangerschapstest. Je kunt er vanuit gaan dat als de kv negatief is en de z&k posi, dat deze laatste vals is. :(

4. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    ook hier streepjes op zwanger en kids en toch ongesteld geworden. Andere testen bleven negatief.

5. Teentje

Teentje Lid

14 aug 2014
    59
    1
    8
    Kraamverzorgende
    Haarlem
    Ahh okey jammer dan ga ik er maar niet vanuit, hopelijk volgende maand wel raak :p

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hier ook streepjes gehad terwijl k echt niet zwanger was :( kruidvat reageert sneller en is betrouwbaarder...

Deel Deze Pagina