Een tijdje geleden heb ik een topic geopend waarin ik vertelde dat ik veel tussentijdse bloedingen had en daarvoor nr de HA ben gegaan. De uitslag van het uitstrijkje dat toen gemaakt is was helemaal goed! Gelukkig!! Ik zit nu op dag 47 in mijn cyclus (langste ooit tot nu toe) en vloei al 29 dagen achter elkaar. De HA geeft aan dat dit "kan" en dat het onschuldig is.. Gelukkig mag ik nog wel een echo laten maken om een eventuele miskraam in jan/feb (in feb namelijk ook bloedingen gehad) uit te sluiten. Weet iemand of PCOs ook te zien is op een echo? Mocht er op de echo niets te zien zijn dan is de enige optie volgens haar 3 maanden de pil slikken, maar dat is dus wat ik juist niet wil! Het is zo onnatuurlijk als je gevoel zegt "ik wil een kindje" en je vervolgens een pil gaat slikken. Daarbij wordt ik altijd erg opgefokt van de pil.. Een kuurtje van 10 dgn (provera oid) heeft volgens haar geen zin omdat de kans dan groter is dat mijn cyclus niet goed blijft gaan. Iemand ervaring/tips oid voor mij?