Hoevaak hebben jullie seks rond een positieve ovulatietest? Denk je 1x op het goede moment moet genoeg zijn of voor de zekerheid liever vaker? Ik had afgelopen zaterdag/zondag positieve ovulatietest. Zaterdagavond seks gehad. Ik denk zelf dat mijn eisprong zondag is geweest maar weet ik natuurlijk niet zeker. Is het beter om vanavond nog eens seks te hebben of zouden jullie het ook bij 1x durven laten?
Wij hebben sowieso gemiddeld om de dag sex dus als je zaterdag sex hebt gehad ligt er wel wat klaar hoor. Maar vanavond nog eens kan in elk geval geen kwaad
In onze vruchtbare periode vrijen wij om de dag. Ik heb altijd vruchtbaar slijm dus dan starten we met om de dag en we gaan door tot mijn temp omhoog gaat.
Niet vaker dan om de dag (een dag wel, een dag niet). Twee dagen tussenlaten mag ook en is soms zelfs aangewezen als je partner wat zwakker zaad heeft, of een lager libido.
Hier 3 dagen voor eisprong (weet ik van tempen toen) seks gehad en zwanger geraakt, dus je zit zeker wel goed Maar vaker doen kan nooit kwaad Succes en hopelijk over 2 weken een positieve test
Hier deze keer 2 dagen voor de posi ovutest, dag van de posi test, de dag daarna seks gehad. Benieuwd of dat werkt deze ronde
Wij hebben op de dag van de positieve ovulatietest 1 x seks, daarna ‘laten we het los’ en doen we het meestal niet meer in die vruchtbare dagen (en zie mijn onderschrift )