Wat kan het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam13, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam13

mirjam13 Lid

27 okt 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag/zaterdag neem ik aan mijn eisprong gehad (veel slijm de dagen ervoor, vrijdagavond wat krampjes in mijn buik). Volgende week zaterdag (jaja, kerstavond) is mijn NOD. Nu heb ik meestal rond de dagen van mijn eisprong het gevoel ongesteld e moeten worden, voel me dan een week goed en heb dan al ongeveer 5 dagen voor mijn NOD menstruatiepijn.
    Nu iets anders. In plaats van dat ik nu helemaal niks voel, heb ik al sinds zondag pijn alsof de menstruatie eraan komt. Dacht eerst : wellicht is mijn eisprong wat later (dus do, vr, zo geklust). Nu heb ik echter nog steeds het gevoel van ongesteld worden, maar daarbij komt iets nieuws : afgelopen dagen steeds wat kleine steekjes in mijn onderbuik, vooral 's nachts. En nu heb ik al de hele ochtend die kleine steekjes, naast gewoon de menstruatiepijn.
    Ik ben heel regelmatig ongesteld. Kan het toch zijn dat mijn eisprong later is, pas 10 dagen voor de menstruatie? Het kan nu toch nog geen innestelpijn zijn? Ik voel me verder niet heel erg anders. Wel moe, hoofdpijn en veel plassen. Normaal zou ik dat pas zo'n beetje vanaf komende zondag hebben, maar ga er maar vanuit dat mijn lichaam me fopt?

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Tsja het kan heel goed dat je ei later is.... Misschien kun je als het nu niet raak is ovutesten gaan gebruiken? Dan heb je wat meer zekerheid.

Verder vertrouw ik niet meer op klachtjes en kwaaltjes. Ik heb dat bijna elke maand en het is steeds niet raak. De keer dat het wel raak was, voelde ik niets. :) Ik bedoel maar! Hahaha. Enige dat ik had was dat ik het gevoel had dat ik ongesteld zou worden, zoals elke maand. Oh en ik dacht dat het koffiezetapparaat stuk was, omdat ik de koffie opeens zo raar vond smaken. :)

Afwachten meid.... is moeilijk, ik weet 't.... ;)

Deel Deze Pagina