Het valt mij op dat ik steeds een dip heb op het einde van mijn luteale fase, gevolgd door een herstel van de vorige temperatuur gedurende 1 a 3 dagen en daarna mijn dip menstruatie. Nog iemand iets gelijkaardig? Kaartjes in bijlage. Groetjes
In het eerste kaartje staat je ei niet goed. Ik verwacht dat die vroeg was op cd 8 al Daarbij valt het mij op dat in beide kaartjes de dip op een zaterdag is. Ga je dan op vrijdag later naar bed dan doordeweeks??
Bedankt voor je reactie! Neen, ongeveer zelfde moment als de rest van de week... niets speciaals dus. Ook op zelfde moment wakker. Wel steeds op ongeveer zelfde moment van luteale fase (menstruatie begonnen op di en een keer op woe). Ei heb je gelijk, klopt ook met mijn menstruatie maar ff zet hem daar omdat mijn temp niet direct helemaal omhoog ging (ook daar heb ik geen uitleg voor want vorige cyclus wel), maar ik heb het wel gevoeld na cd8 (buikpijn, trekken). Ik heb nog niet gezocht in ff om het 'juist' te zetten. Mijn cyclus is ook raar: ei op cd 8, 15, terug 8...