Cyclus doet raar

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Linnaea, 17 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    In februari werd ik precies 12 maanden na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Ik had altijd een cyclus van 24 tot 28 dagen en in maart werd ik perfect op tijd na 25 dagen weer ongesteld. Vervolgens verwachtte ik het ergens vorige week. Woensdag twee keer wat bloederig slijm, donderdag ook nog 1 keer en daarna niets meer te zien. Was dit het nou, de menstruatie van deze maand? Kan het de derde keer zo ontzettend weinig zijn? Ik vind het een beetje vervelend dat ik nu niet weet waar ik rekening mee moet houden, of ik nu erop moet rekenen dat het vorige week niks was en het ergens de komende dagen nog komt opzetten of dat ik gewoon een nieuwe maand ben ingegaan en het pas in mei weer kan verwachten. Ik geef nog bv, kan dat ermee te maken hebben dat deze derde menstruatie niet was zoals het hoort te zijn? Of was dit gewoon niks?
    Zwanger is geen mogelijkheid.

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Tijdens het geven van BV was mijn cyclus een beetje een zooitje :rolleyes:... Varieerde van 3-6 wkn, de ene keer veel bloedverlies, de andere keer weinig, korte menstruatie, lange menstruatie, tussentijds bloedverlies bij eisprong, you name it! :cool: Ik denk dat het ongeveer 7-8 cycli duurde voordat alles regelmatig/voorspelbaar was.

Ik zou er dus vanuit gaan dat het allemaal nog een beetje zijn evenwicht moet vinden. Maar vervelend is het wel ja, die onduidelijkheid...

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik geef geen borstvoeding, maar ben nu voor de tweede keer sinds mijn bevalling in februari ongesteld geworden...een cyclus van ongeveer 23 dagen terwijl ik normaal altijd 30 a 33 had.
    Ook merk ik dat de pms heftiger is lees; huilbuien, vreetbuien, puistjes...
    Ach... het zal wel ergens goed voor zijn :D

Deel Deze Pagina