Bloedverlies 3 maand na bevalling zonder menstruatiepijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mimitje1987, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimitje1987

11 jan 2017
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey hey!
    Ik ben 31 januari bevallen van onze tweede zoon en ik geef borstvoeding. Nu ben ik ongeveer 9 weken na de bevalling begonnen met het slikken van de minipil. Paar dagen daarvoor had ik al licht bloedverlies. Dit bleef maar duren maar zette niet door. Na overleg met de dokter gestopt met de minipil. Dit is ca 3 weken geleden. Ik heb denk ik 1.5 week niet gebloed en nu begint het weer. Het lijkt niet door te zetten en ik heb ook nergens pijn geen buikpijn of rugpijn etc helemaal niks. Behalve irritatie van het maandverband... bij de eerste heb ik ook na ongeveer 8 weken de pil geslikt maar ben ik pas een jaar daarna voor het eerst ongesteld geworden. Ik herken dit dus totaal niet. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik vind het gewoon raar omdat ik helemaal geen menstruatiepijn heb wat ik normaal altijd wel heb.

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Wat vervelend. Is er al gekeken of je geen placenta/ vlies rest hebt in je baarmoeder?
    Doorgaans stopt het vloeien, en dan komt je menstruatie of niet

3. blessings

blessings Fanatiek lid

7 dec 2015
    1.079
    1.538
    113
    Vrouw
    ik had ook altijd ontzettend veel last van menstruatiepijn. na mijn bevalling heb ik daar echter helemaal geen last meer van gehad. Verder werd ik ook al snel ongesteld, ondanks borstvoeding. Al is het nog wel erg onregelmatig. Maar hoe het zit met de pil weet ik niet. die heb ik nooit geslikt

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Bij mij is het ook raar... Maar ik slik geen pil. 10 januari bevallen, denk dat met 4-5 weken vloeien wel klaar was, was ook niet veel. Rond de 3 maanden een paar keer enkele dagen heel licht bloed/bruinverlies maar zet niet door, ook geen krampen. Bij de eerste met 7 maanden 1e menstruatie dus ik vond het nu ook al zo vroeg... Maar echt menstruatie werd het nu niet dus. Heb ook paar keer afscheiding gehad alsof er eisprong kwam. Getwijfeld over dokter, maar aangezien ik geen pijn of koorts heb en het alleen heel licht was niet gedaan. Misschien iets met hormonen die schommelen en cyclus die er straks wel aankomt maar nog niet echt doorzet?

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Hier altijd een drama met ongesteld worden, flink krampen en echt niet happy voor een dag of 3. Sinds de bevalling (4.5 maand terug) wel wat andere kwalen waarvan ik hoop dat t nog een keer stopt en die ongesteldheid is welliswaar nog steeds heftig qua vloeiing maar gaat niet meer gepaard met die vreselijke krampen van voorheen, zaaaaaaalig!

Deel Deze Pagina