Hallo allemaal, Ik moet even mijn verhaal/vraag kwijt... Ik ben zoals jullie zien 1 dag over tijd. Mijn borsten zijn al een week erg gevoelig en gespannen. Ik kan zelfs niet goed op mijn buik slapen. En ik voel de hele tijd een zwaar gevoel in mijn buik. Regelmatig voel ik krampen, maar die verdwijnen ook weer. Het komt met vlagen zeg maar. De laatste tijd werd ik telkens de 29e ongesteld. Maar nu heb ik pas een reis gemaakt, dus denk ik dat misschien daarom mijn menstr uitblijft? Maar ik voel vanaf zaterdag regelmatig geborrel in mijn buik. Ik heb volgens mij wel eens gehoord dat dit gebeurd bij zwangerschap? Zondagmiddag een test gedaan, die was negatief. Ik testte ook een dag te vroeg, dus dat geeft me ergens weer hoop. Het liefst wacht ik met een nieuwe test tot eind van de week. Of denken jullie dat het toch echt raak kan zijn? Thanks
Als je het zeker wilt weten moet je nog een keer testen.... Ben je allang bezig? of allang van de pil af? Als je een regelmatige cyclus hebt, dan zou ik zeker nog een keer testen.....En als die negatief is nog niet de hoop opgeven bij sommige meiden duurt het ff wat langer voordat er genoeg hcg is aangemaakt. Geen bloed geeft moed! Succes!
Hoi knorretje, Bedankt voor je reactie. Wij zijn al 4 jaar bezig. Hebben ook onderzoeken gehad. Maar we wonen nu in het buitenland, dus dit staat stil. Als het niet spontaan komt, gaan we waarschijnlijk later verder met onderzoeken. Maar hopen op een spontane wonder doe ik nu helemaal. Andere maanden ben ik er niet zoveel mee bezig, omdat mijn menstr dan gelijk de 28e of 29e komt. Dan krijg ik hevig kramp en dan zet het door. Nu zet het maar niet door? Ik vind opnieuw een test doen best spannend, omdat dit me al te vaak heeft teleurgesteld. Maar misschien moet ik het toch maar doen? Thanks
ik zou ook nog een keer gaan testen. Bij mij teste hij positief toen ik 21 weken was dus geef de hoop niet op.
Jeetje, 4 jaar.......Kom ik aan met mijn 3e ronde.....Knap van je dat je het blijft proberen. Neem aan dat de onderzoeken hebben uitgewezen dat het wel zou moeten kunnen lukken? Wacht anders een paar dagen met testen.....Kan het hcg gehalte lekker hoog worden als je zwanger bent..... Heel veel sterkte en succes! Zal voor je duimen!
gewoon testen dan heb je zelf meer zekerheid en inderdaad bij sommige vrouwen duurt het langer voor dat het hcg in je lichaam zit, anders test je nu of morgen en als je dan nog niet ongie bent aan het einde van de week!
Wat fijn dat jullie zo snel reageren. Ik wacht morgen nog af en dan ga ik testen... Maar ik hou jullie zeker op de hoogte. Maar hebben jullie ook geborrel in je buik als je ongi moet worden? ik geloof dat ik dat zelf nog niet eerder heb gehad. Jullie wel?
Als ik ongie moet worden dan heb ik het idee dat ik 100 kilo zwaarder ben....Mijn buik is dan enorm opgeblazen......... Ik hoop dat je goed nieuws hebt........zou top zijn!
ik voelde de laatste maanden ook gerommel vlak voor de menstruatie, had de eerste keer dan ook goede hoop, maar helaas toen kwam er toch echt weer een menstruatie... succes!
Ik heb ook veel gerommel in mn buik, en anders bij als ik ong. moet worden..maar verder voel ik niets geks. Ik snap goed dat je wilt wachten, ben of was ik ook van plan tot zaterdag. Maar ik weet niet of het gaat lukken. Ben hard voor ons aan het duimen
Hoi Lienke! Ik had ook veel geborrel in mijn buik toen ik zwanger was!Maakte echt lawaai en voelde het steeds. Ook ik testte pas na 5 dagen positief, dus het kan nog... Groetjes
Hier iemand die al wat langer overtijd is. Heb ook last van borrelende buik met af en toe flink wat krampen. Maar heb dit als sinds de week voordat mijn nod was.
Ik net toch getest...negatief, was echt overtuigd dat ik een streep zou zien. Dus als het je lukt nog even wachten....
Helaas ben ik gisternacht ongie geworden Maar het rare is (dat heb ik andere keren nooit gevoeld) dat ik nog steeds krampen voel en steken en pijn onder in mijn rug heb. Meestal als mijn ongie er is heb ik nergens last meer van. Dus helaas. Bedankt voor jullie medeleven!
Jammer Lieke! Geborrel in de buik? Als in hongergevoel of krampen? Ik heb rond mijn NOD last van krampen, dacht eerst dat het zwangerschaps krampjes waren maar het bleken toch steeds ongi krampen te zijn, vorige maand ging het weg maar kwam het drie dagen later weer terug en toen was ik ongi, ik balen natuurlijk. Nu hetzelfde, voel nu weer niks, gister NOD, nu waarsch de 16e of 17e. Succes!
Nee, gewoon buik krampen en geborrel. Ik dacht ook dat het nu zwangerschapskrampen waren, want had zoiets nog niet eerder gehad. Jij ook heel veel succes! Hopen dat het dit keer raak is.