Ik wil en ben mijn ei kwijt In juli heb ik een miskraam gehad en ben ik gecuretteerd. Na 1 dag vloeien voelde ik me eigenlijk lichamelijk weer snel goed. Gisteren een check echo gehad in het zk, alles zag er erg netjes uit. In de eierstokken waren duidelijke zwarte rondjes te zien en dat zou een mogelijk ovulatie betekenen. Gisteren een ov testje gedaan (licht streepje) en vandaag ook een (nog lichter streepje). Ik heb nog steeds geen menstruatie gehad... Vanmorgen wakker geworden met extreme vermoeidheid en duizeligheid. Doordat mijn hele cyclus in de war is vind ik het best moeilijk om het los te laten. Momenteel wil ik alleen maar testjes doen. Het maakt me een beetje gek ... Wie herkend dit ook?
Zelfde probleem hier. Ook vorige maand gecuretteerd en zit mezelf ook helemaal gek te maken met ovulatie testjes. Enerzijds denk ik bij mezelf: laat het los en wacht een menstruatie af en ga dan weer beginnen. Anderzijds wil ik deze eisprong niet missen en gelijk deze kans ook aangrijpen. Heb niet echt advies voor je ofzo. Wilde zeggen dat ik het herken wat je schrijft.
Precies, ik sta er precies hetzelfde in. Het heeft totaal geen zin om er zo obsessief mee bezig te zijn maar ja ... Gevoel en verstand Hopelijk hebben we beide snel een positieve test in handen
Hihi inderdaad! Heb wel vaker last van die gevoel -en verstand kwesties Ik hoop ook van harte dat we snel weer een positieve test hebben en dat de zwangerschap dan goed mag verlopen.