Onze zoon is nu 1 en het begint weer te kriebelen voor een tweede, het enige waar ik mee zit is dat ik bij de eerste zwangerschap me helemaal heb laten gaan en ik nu dus nog 92 kilo weeg. De bedoeling is om vanaf komende week mijn nuvaring eruit te halen en laten. Ben wel bezig met WW en hoop dat voordat het zover is er zeker 12 kilo vanaf is, maar dan nog maak ik me wel zorgen. Van de andere kant wil ik ook niet meer wachten, we willen graag een tweede en om dat uit te stellen terwijl ik mss niet super veel ga afvallen de komende tijd... Wie herkent dit?
Als je verder een gezond lichaam hebt, zou ik je niet al te veel zorgen maken. Ik was bij mn dochter al te zwaar, en nu nog zwaarder en zie mijn banner! Vorige zwangerschap is zo goed als vlekkeloos verlopen. H
Ik ben ook te zwaar 82 kilo en zijn nu echt voor een derde bezig . Ik ben altijd te zwaar geweest dus en heb twee kineren gekregen. Dus zal nu ook wel lukken.
Ja hoor hier idem dito. Bij nr 1 was ik iets te zwaar 1.83 bij 86 kilo ronde 1 raak (wel al een jaar pilvrij) Ook ik heb me laten gaan tijdens die zwangerschap Bij nr 2 woog ik 95 toen we er voor gingen en wederom weer gelijk raak. Het hoeft dus echt niets te zeggen. Succes!
Bij de 1e ook zwaar en in 1x zwanger geworden geen problemen Nu ook 91 kilo maar ook weer mega snel zwanger geworden Wel onder controle vd diƫtist gezet Door verloskundige om niet TE veel aan te komen maar na de 2e afspraak maar geen nieuwe meer gezet want was met 24 werken al 5 kilo kwijt Hi Hi Hi Morgen weer wegen Ben nu 27 weken zwanger gewoon doen waar je je lekker bij voelt Succes
Hoihoi, Ik herken het! Wij hebben nu besloten om voor een tweede te gaan en ook ik ben nog te zwaar. Ik ben bezig met een afvalprogramma en ben inmiddels 9 kilo kwijt, maar wil er het liefst nog 15 af ofzo.. Maar toch gaan we er nu voor en ondertussen blijf ik gewoon het programma volgen, ook in mijn zwangerschap. Zo hoop ik de kilo's te kunnen beperken