hallokes iedereen , ben nu 5 maanden geleden gestopt met de pil, eerste keren duurde cyclus ongeveer 40 dagen en nu de laatste twee keer wel 65 en 70 dagen is dat normaal? wel heeeeeeeeeel lang hoor , en vooral als je nogal ongeduldig bent hihi.
hoi meid het kan zijn hoor dat je na het stoppen met de pil langere cyclussen hebt het kan dus idd even duren voordat je regelmatig word succes meid
als dat dan allemaal maar vlug een beetje normaal wordt hiervanbinnen! door zo te stoppen met de pil voel ik alles toch helemaal anders , heb ook veel meer last van men maandstonden en pijnlijke tepels al paar weken voor ik ze krijg wil dat iets zeggen?
Hm, ik zou zeggen: Misschien komt het door de (naderende?) eisprong... ik heb zelf ook heel erg last van mijn (.)(.) gehad, buik en ga maar zo door... maar wie weet betekend het bij jou wel wat?
Hoi Melanietje, Ik herken je verhaal. Ben vorig jaar in april gestopt met pil. Mei regels gehad en juni. Dan niet meer tot october! Dan november, december, january tss 31-38 dagen. Laatste keer op 14/1 en nu niets meer. Is het misschien eindelijk gelukt? Ga dit weekend nog eens testen. Ontpillen is idd niet leuk. Succes ermee! Veke
toen ik stopte met de pil werd ik bijna een half jaar niet ongi... wil de moed niet ontnemen hoor...maar ik denk dat het echt per persoon verschilt. en dit is wel ummm nu 10 jaar geleden ofzo. we hebben nu al 2 kinderen dus...vruchtbaar was ik wel... wij soort vrouwen hebben zo iets...at the right time and right place...(if you know what i mean) wat blijk dat ik nu eenmaal een onregelmatige cyclus heb in januari (dit jaar) werd ik eindelijk ongi van 71 dgn tussen maar meid...hou de moed erin...iedereen heeft zijn ups en downs..