Hallo dames, Ik ben al 3 jaar van de pil af. Ik menstrueer elke 28e van de maand. Afgelopen maand toevallig niet, toen had ik mijn menstruatie op 1 juli ipv 28 juni. Nou heb ik sinds 15 juli wat licht roze bloedverlies, dit heeft 2 dagen geduurd, toen had ik even niks meer en afgelopen vrijdag de 19e had ik bij het wc gaan opeens helder rood bloedverlies, dit had ik alleen bij het afvegen 2x en daarna ook niks meer, toen ging ik gister nog weer naar de wc en had ik nog een keer heel licht roze verlies bij het afvegen dit was ook maar een keer en daarna niet meer. Voor de rest nergens geen last van, alleen dat ik dus buikpijn heb, het voelt net als elk moment mijn menstruatie moet doorbreken, dit heb ik nu al een week. Afgelopen dagen ook wel wat vlagen van misselijkheid gehad en hoofdpijn, maar dit kan ook door de warmte komen, of dat mijn lichaam nu gewoon mij voor de gek houd. Maar nu is dus mijn vraag, wie kent dit? Heb ik een grote kans op een zwangerschap of is het iets anders? Ik heb dit nog nooit eerder gehad, en moet gewoon ff mijn verhaal kwijt. Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen. Liefs. Mariska
Met onverklaarbare tussentijdse bloedingen kan je beter even contact opnemen met je huisarts. Vooral omdat je al jaren van de pil af bent.
Hoi, Nee we waren er niet echt mee bezig, hebben altijd gezegd als het komt komt het. Ik bel de huisarts wanneer ik wel menstrueer, dan klopt er iets niet. Maar daar wil ik nu juist even mee wachten. We zouden moeten afwachten, probeer zondag een testje te wagen. 1 dag voor mijn menstruatie zou moeten lukken toch?