Lieve allemaal, Graag hoor ik van jullie of iemand hier ervaring mee heeft. In februari heb ik een miskraam gehad, tijdens de echo van 8+1 kwamen we er achter dat het niet goed zat. Na de miskraam kwam mijn cyclus na 30 dagen terug en had ik een zware menstruatie. Vervolgens een cyclus van 36 en toen weer 1 van 30 dagen, je kunt dus zeggen redelijke stabiel. De laatste twee menstruaties waren ook minder heftig als dat ik gewend ben. Voor mijn miskraam had ik altijd een onregelmatige cyclus en was ik altijd te vroeg, ongeveer 4 tot 7 dagen. Nu mijn vraag: Vorige week dinsdag/woensdag duidelijk mijn eisprong gevoeld, de maandag ervoor geklust. Sinds zondagavond laat heb ik pijnlijke tepels die ik nu dus nog steeds heb (voelt net zo als toen ik zwanger was) Gisteren had ik echter wat roze bloedverlies wat 's avonds overging in helderrood. Vandaag nog steeds helderrood en best wel veel, ik zou zeggen een middelzware menstruatie. Nou vind ik dit nogal raar omdat het 9 dagen voor mijn NOD is, ik nog steeds pijnlijke tepels heb en mijn eisprong pas een week geleden was. (Weet dit natuurlijk niet zeker aangezien ik niet met ovulatietest werk maar weet zeker dat ik hem gevoeld heb.) Kan dit een innestelingsbloeding zijn? en is het normaal dat het dan zo heftig is? Wanneer zou ik dan eventueel een test kunnen doen? Ik hoop dat iemand hier ook (positieve) ervaringen mee heeft. Alvast heel erg bedankt. Miamamma
Innestelbloed is niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap. Innestelbloed komt ook vaker niet dan wel voor en bestaat uit wat weinig licht bloedverlies. Denk dan ook dat je er beter vanuit kunt gaan dat dit je menstruatie is en je gaan richten op je komende eisprong. En een eisprong voelen is totaal onbetrouwbaar. Ik vermoed dat je eisprong eerder is geweest dan jezelf denkt. Wellicht kun je de volgende ronde ovulatietesten gebruiken. Je zult waarschijnlijk verbaasd zijn dat je eisprong toch op een ander moment plaatsvindt dan jezelf denkt. Door er maar vanuit te gaan dat je je eisprong voelt, ga je op de verkeerde momenten sex hebben en.....raak je niet zwanger.
Hier hetzelfde! ik wilde net hetzelfde op het forum posten. Vorige week dinsdag enorme last gehad aan de rechterkant en steken in zij. Ik had maandag en dinsdag ook echt rekbaar eiwit! ik ging er dus vanuit dat toen mijn eisprong ongeveer was. Nu vanmiddag bloeding gehad, licht roze en nu bruin. niet veel, telkens met afvegen een veeg en klein beetje in inlegkruisje. Dit is dus ong 7 dagen na eisprong. denk ik dan want ik heb erg onregelmatige cyclus. Ik was meteen teleurgesteld en dacht WEER niet gelukt. we hebben echt om de dag gezellig gemaakt dus voor mijn gevoel echt op het goede moment. maar nu bedacht ik me in ene dat innestelling ook kan zijn...
Ik heb ongeveer 3 druppels innestelingsbloed gehad. Ik heb geen idee of 't wat meer kan zijn, zoals jij nu omschrijft.