Bang voor teleurstelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandra91, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Hallo allemaal,
    Zoals misschien aan mijn banner wel te zien is, ben ik nu 4 dagen over tijd, en nog steeds niet ongesteld geworden. Dagen lang heb ik lopen aftellen wanneer ik eindelijk mocht testen. 3 dagen voor mijn NOD heb ik stiekem een testje gedaan (sensitest dipstick) die ik toevallig nog in huis had liggen; helaas, negatief. Een lichte teleurstelling natuurlijk, maar ach, ik was immers voor mijn NOD aan het testen dus het kon nog alle kanten op. Vrijdag was mijn NOD, maar ik durfde ondanks alles die ochtend niét te testen. Bang dat ik misschien alsnog ongesteld zou worden.

Nu ben ik inmiddels 4 dagen over tijd, en voel me wat anders dan normaal. Heb enorm veel last van brandend maagzuur, een opgezette buik, vaak misselijk (vooral 's morgens en soms ook 's avonds), en pijnlijke steken in beide borsten. Maar ik durf gewoon niét te testen omdat ik bang ben dat hij negatief is. Toen ik net even boodschappen ben wezen doen kreeg ik ineens een lichte kramp wat leek op menstruatiepijn, maar dat trok na een kwartiertje weer weg en was ook niet zo hevig als normaal.

Zijn er meer mensen met de zelfde problemen/angst voor teleurstelling? Ik wil zo graag een positieve test in handen hebben, maar durf simpelweg niet te testen. Ik had mezelf voorgehouden om vanmorgen te gaan testen, maar ik had door keelpijn vannacht iets te veel gedronken dus heb het maar niet gedaan vanmorgen. Was natuurlijk wel een heel mooi sinterklaas cadeautje geweest voor vandaag!

Groetjes, Sandra

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ow wat spannend zeg!!! als ik jou was zou ik toch vandaag of morgen testen. Als je weet dat je een regelmatig cyclus hebt. Ik heb morgen mijn nod als ik het kortste cyclus heb wat ik tot nu toe heb gehad(24 dagen) en vandaag getest,maar die was natuurlijk negatief :)

3. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon testen!
    Ja, misschien kan je teleurgesteld worden, maar je kan ook super leuk nieuws te zien krijgen :) Als je niet test zul je er ook niet achter komen.

4. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ken het niet, ik was in 1x zwanger..
    Maar je zegt zelf al voor je NOD getest te hebben, en nu zit je 4 dagen na je NOD. Lekker testen meid, de teleurstelling zal er later ook nog zijn, misschien nog wel erger als je menstruatie langer uit blijft. En misschien ben je toch zwanger, en heb je toch je sinterklaascadeautje!! :)

Denk dat je met 4 dagen na je NOD ook wel positief kan testen later op de dag. Even uurtje niets drinken ofzo..

5. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Bedankt allemaal, alle reacties geven me toch wel een grote aandrang om te gaan testen! Ik twijfel of ik nu nog zal gaan testen (heb sinds vanmorgen enkel een half glaasje drinken op en een kop koffie), of beter met ochtend urine. Vind het wel heel erg spannend!

@ Ladyw: spannend ook voor jou zeg! Wanneer ga je weer testen? Veel succes alvast.

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Als je echt 4 dagen overtijd bent, kan je nu ook wel testen. Zoals je omschreef heb je niet veel gedronken, dus moet wel kunnen.

Heb je een regelmatige cyclus?

7. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Ik heb meestal wel een regelmatige cyclus (kortste cyclus 27, langste 29) dus ben uit gegaan van 28 dagen.

8. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Spannend! Ik zal voor je duimen, mocht je testen!! :)

9. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    spannend hoor!
    Ik had ook vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat kwam niet.
    Mijn cyclus is ook heel regelmatig 27/28 dagen.
    Wel al 2 testen gedaan maar beide negatief.
    Dus hier nog maar even wachten wat het gaat worden.

10. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Heb mijn zenuwen opzij gezet en heb mijn laatste testje gebruikt (sensitest dipstick). Helaas negatief :( Ondanks dat ik het niet zo heb op die sensitesten, denk ik dat negatief toch echt negatief betekend. Stiekem hoop ik dat de test het fout heeft.. wordt gek van de onzekerheid. Voel me totaal niet alsof ik binnen enkele dagen ongesteld ga worden, terwijl ik het meestal dagen van te voren al aan voel komen. Afwachten nu maar.

@ Dronty: in het zelfde schuitje dus, veel succes, hopelijk is hij voor jou alsnog positief!

Deel Deze Pagina