Cyclus erg lang na zwangerschap

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizz87, Jul 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizz87

lizz87 Lid

Oct 15, 2013
    56
    0
    0
    Hallo Dames,

4.5 maand geleden ben ik bevallen van mijn zoontje. Hartstikke blij zijn we want na 6 miskramen hebben we eindelijk wat we wilden.
    Nu zijn we inmiddels zo ver dat we een broertje of zusje willen voor onze kleine man en omdat we zolang over de eerste gedaan hebben willen we er niet te lang mee wachten. Alleen nu komt het. Sinds mijn bevalling nog maar 2 keer ongesteld geweest. Heb 3 weken borstvoeding gegeven, daardoor kan je menstruatie wat op zich laten wachten. Na 12 weken werd ik ongesteld.. Daarna duurde mijn cyclus 6 weken.
    Iemand hier ervaring mee?? en word het korter? of moet ik ervan uitgaan dat mijn cyclussen zo lang blijven?

Groetjes

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

Jul 11, 2015
    1,035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Onze zoontjes zijn ongeveer even oud, wat leuk :D
    Mijn eerste cyclus duurde 40 dagen, deze cyclus is nog bezig maar de eisprong was al een paar dagen eerder dan de vorige keer. Dus het verkort wel.
    Alleen bij mij zijn mijn menstruaties helemaal anders dan voor mijn zwangerschap (plots zeer korte lf), ik hoop dat dit ook nog recht trekt.

3. wens09

wens09 Fanatiek lid

Dec 1, 2013
    1,028
    224
    63
    Ik heb wel best lang bv gegeven maar cyclus inderdaad best van de leg geweest even. Na een maand of vier/vijf (na m'n eerste menstruatie) was t weer zo goed als regelmatig. Wil overigens niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent hoor! Dus als je graag een kleintje wilt en het niet erg zou vinden als t meteen raak zou zijn: gewoon gezellig maken en dan zie je t wel. Kan overigens wel opeens heel snel gaan hoor!

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ik denk dat je het nog even de tijd moet geven. Ik heb geen borstvoeding gegeven en werd precies 6 weken na de bevalling ongesteld daarna waren mijn cyclussen zoals in mijn handtekening. ik heb wel het idee dat hij nu stabiel wordt...(hoop ik)

Geef het nog even de tijd. Je bent PAS 4.5 maand geleden bevallen. Snap wel dat het vervelend is.

Share This Page