Hai, Ik wil gewoon even mijn dingetje kwijt en hoop misschien ervaringen van jullie te krijgen Na een hele lange tijd (voorjaar 2013) lijkt sinds een aantal maanden mijn menstruatiecyclus goed op orde. Maar omdat ik zwanger worden eigenlijk uit m'n hoofd gezet had voorlopig ben ik er verder dus niet mee bezig geweest. Maar nu dacht ik dus zo rond de 3e of 4e dag van deze maand weer ongesteld te moeten worden want het was steeds in het begin vd maand maar heb nooit zo op de precieze data gelet. Nu had ik het idee dat ik 'iets' in mijn buik voelde voor ik ongesteld moest worden, maar nu werd ik dus niet ongesteld rond die datum. Steeds meer vanaf rond die datum misschien iets erna kreeg ik menstruatiekrampen maar word ik maar niet ongesteld! Ik dacht dus op de 6e een test te doen en gedaan maar was negatief dus ik dacht dan zal ik toch wel ongesteld worden. Inmiddels is het de 9e (bijna 10e) en nog geen bloed, wel nog steeds menstruatiekrampen, niet constant maar wel regelmatig! Ook heb ik altijd ongeveer een weekje van tevoren last van mn borsten voor ik onge word maar dat kreeg ik nu later dus zou je denken dat mn cyclus later is maar die krampen herken ik dan weer niet! Normaal heb ik niet veel krampen en als ik ze heb is het als ik ook echt onge word of als ik het al ben, geen dagen van tevoren zoals nu. Hmzzz. Ik zou het gewoon graag willen weten want dan weet ik of er iets in me aan het groeien is en er van kan gaan genieten of niet. Ik weet geduld.. maar best moeilijk. Ik zou het fijn vinden jullie ervaringen of herkenbare situaties te lezen en hoe dat dan afliep. Thnxxx
Thnx, het is frustrerend heb er zelfs slecht van geslapen. Voel me zenuwachtig. Maarja afwachten moet toch of ik ga nog maar eens een test wagen morgen ofzo.. Grtz.
Test was negatief. Geen menstruatie. Menstruatiekrampen nemen af lijkt het. Nog wel pijnlijke borsten.. Ga er niet meer vanuit dat ik zwanger ben. Mn cyclus zien we weer. Grtz