Overtijd maar negatief testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Artife, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Hallo

Een maand geleden heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Twee weken ervoor stopte ik met de bv. Nu dus al meer dan een maand geleden.
    Twee dagen na verwijdering spiraal werd ik ongesteld.
    14 dagen later voelde ik aan 1 kant een hele avond steken maar de dag erna had ik dit ook nog wat.
    Uit ervaring dacht ik dat dit mijn eisprong was wat zou betekenen dat gisteren mijn nod was. Ben nog steeds niet ongesteld en tests zijn negatief.

Bij de eerste keer zwanger geraken twee jaar geleden geen last gehad van stoppen met pil, meteen regelmaat en altijd stipt.

Zou het stoppen van de bv nog invloed hebben op mijn cyclus? Of de mirena spiraal? En wat met die eipijn dan?
    Ik vind het echt raar en kan niks anders doen dan afwachten.
    Iemand ervaring, raad?

Groetjes

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Je kunt alleen zeker zijn van een gesprongen ei als je temperatuurt. ei pijn wil niet altijd zeggen dat hij gesprongen is. Misschien war later en ben je officieel niet overtijd. Het kan ook zeker zijn dat je lichaam nog zijn ritme moet vinden na spiraal en bv.

3. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Ik had ook 3 dagen na het verwijderen 3 dagen lang bloedverlies. Ik verwarde dat met ongesteldheid, wat achteraf dus bloed bleek te zijn wat vrijgekomen was door het verwijderen van de spiraal. 3 weken na het verwijderen werd ik ongesteld.. Ik zou nog even afwachten, hoe rot dat ook is.. en anders over een paar dagen weer een nieuwe test doen? :)

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja ik had 4-5 dagen bloedverlies en het was echt menstruatieachtig veel, met de pijn die er bij hoort en de stolsels die erbij horen.
    Ben vrij zeker dat dat mijn menstruatie was.

Idd met tempen en testen vind je je ej, maar heb ik nooit gedaan en vind het allemaal zo te. Tempen kan ik nog doen maar ga geen testen doen.

5. Homeland

Homeland Niet meer actief

Heb geen ervaring met symptomen na uitname spiraal maar als jij ervan overtuigd ben dat het je menstruatie was dan geloof ik je meteen. Jij kent je lichaam immers het beste. Heb me zelf suf getest toen ik overtijd was en zelfs een bloedtest op zwangerschapshormoon laten doen want ik was ook altijd super regelmatig maar weet nu inmiddels dat het bij mij puur te maken heeft met 'ontpillen' en stress. Mss 1 dag in de week een kv testje doen? Spannend hoor!

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Het was gewoon niet alleen een beetje bloedverlies, dus ja ben er wel van overtuigd.

Ja het kan inderdaad ook stress zijn, zijn net verhuisd en heb best veel stress gehad. Want ik voel mijn eisprong altijd dus denk wel dat het m was maar ja dan ga je aan alles twijfelen. Ik wacht nog even af ja. Frustrerend haha

Dankje voor de reactie

Deel Deze Pagina