Hoi Dames, Wil gewoon even mn gal spugen , want heb vandaag wel mn dieptepunt mbt ontzwangeren/hormonsters.. Mijn haren hebben vanacht met zn allen bedacht er vandaag eens met zn allen uit te gaan vallen (en vrees voor wat nog komen gaat). Heb een 2de poging broeken passen van voor de zwangerschap gedaan, en nee ze gaan nog niet over die heupen :x. De weegschaal blijft ook die 3/4 kilo te veel aangeven, of ik nou gewoon eet of op een wortel bijt het maakt niets uit. Mn verlof ik ook over 1 weekje afgelopen en moet dus net nu ik een letter ritme heb met mn ventje weer een nieuwe gaan zoeken.. Ben nog steeds zo dement als een deur en ben nog steeds en alweer stront verkouden (weerstand van o,o terwijl ik mama vit slik,goed fruit eet,veel buiten ben en sport) Kan nog wel ff doorgaan maar t zal herkenbaar genoeg zijn.. Wilde het gewoon even kwijt op mn mopperdag.. *gaat wat lekkers pakken..BBB Time.. (bon bon bloc..)*
Heel herkenbaar hoor! Hier ook nog zo dement, afvallen lukt niet dus jeej paaseitjes! Sterkte hoor, blijft lastig.
Erg herkenbaar...gelukkig weten we dat het maximaal 9 maanden duurt. Hier geeft de weegschaal nog 7 kilo teveel aan en krijg het er ook niet af. Ik zou ook blij zijn als de 9 maanden voorbij zijn wat dat betreft... Sterkte in iedergeval!
lieve schat zal ik je eens een verassing vertellen.......dit duurt nog wel ff ik heb er na 8 mnd nog last van en als je dalijk weer onregelmatig gaat werken ben je he-le-maal uit je lekkere ritme......dat valt me nog het zwaarst knuf
bij mij heeft het echt 9 maand geduurd voordat het weer een beetje weer normaal was. wil het niet nog erger maken voor je maar haaruitval heb ik nu nog erg. het word wel minder.
Bij mij duurde het ongeveer 7 maanden voordat ik me weer echt mezelf voelde. Kwam ook met name door een paar kilo extra die maar bleven plakken en ook enorme haaruitval. Het komt goed hoor! 9 maanden op, 9 maanden af....Het is echt zo!
Weet ik ook meiden.. maar had toen gewoon echt een chago mopperdag haha.. Maar goed, maandag weer werken dus dan zal het gemopper wel weer komen haha.. Jaaaa Pandora ik weet het.. hoopte een uitzondering te zijn
Ik voelde me na allebei mijn zwangerschappen echt weer mezelf na 9 maanden. Dus het kan nog wel even duren.
Voor de haaruitval: Vitamine b tabletten slikken, helpt echt. De hormoonmonsters, en extra moe zijn komt helaas rond de 6 maanden nog eens terug. Niet zo lang gelukkig, 2-3 weken. Want dan heeft je lichaam opnieuw een hormoondip. Ennuhh, hier passen mijn oude broeken ook nog niet hoor.
En dan ook nog mopperig door de stuiterende hormonen Lekker mopperen, lucht mooi op! Hier gaan mijn haren nu ook. Maar heb gelukkig het ritme met mijn mini (4 mnd) te pakken.. Bij de eerste was dat ontzwangeren ook veel erger.. En dan ook nog vanalles moeten opeens bij 3-4 maand(werk, familie etc)
haha heeel herkenbaar idd!! vandaag: ik gooi melk over mijn schone vloer... Met witlof koken vergat ik water in de pan te doen... lekker hoor aangebrandde witlof en als klap op de vuurpijl zet ik de loei hete pan op het aanracht waardoor er nu een mooie brandplek op zit... Haaruitval is bij mij gelukkig al een stuk minder.. verder nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel last van hormonen! en moeiheid
Haha, denk dat je nog langer geduld mag hebben.. Hier gaan de broeken al wel over de heupen, maar krijg ze nog laaaaaang niet dicht!
Ik heb nu na bijna 4 maand nog positiekleding aan, heb nog minimaal 15 kilo te veel op de ribben en heb haaruitval. Gelukkig is mijn cyclus weer net zo slecht als voor de zwangerschap hahaha. Mijn dipmoment heb ik vorige week gehad, gepaard met een heftige huilbui... maar nu ben ik er klaar mee! Het komt vast allemaal wel weer in orde, maar we gaan nu eerst kijken of we een brusje kunnen knutselen voor onze dochter en ik zie daarna wel verder hoor. Alles wat er voordietijd afgaat is meegenomen.
laatste dagen ook weer last van roos in mn haar... pfffff heel mijn zwangerschap niet gehad en ineens is het er weer..
oeeh ik word ook gek van dat haaruitval! heb je net het huis schoongemaakt.. zit je op de bank.. kijk je over de vloer, liggen er weer overal lange haren
Ja dat is zooo irritant! maar gelukkig is het bij mij al een stuk minder als een paar weken geleden. als ik dan mijn haar borstelde dan zat hij helemaal vol met haar! vandaag ook weer een paar acties: Bijna nivea onder mn oksels gesmeerd (ipv van op mn gezicht) en het melkpak in de vaatwasser zetten... ja ja... nog steeds dement haha