Hallo meiden. Ik heb last van mijn borsten en dan voorals van mijn tepels. Ik heb het gevoel als of ik het koud heb en mijn tepesl stijf gaan staan en als ik er aan kom doet het een beetje pijn. Herkend iemand dit? De vorige keer had ik het ook en toen werd ik gewoon ongi maar nu heb ik het veel erger en iedere dag. Ik wil niet zeggen dat ik nu zwanger ben hoor,al hoop je het wel een beetje natuurlijk maar ben benieuwd of meer meiden er last van hebben. En ik heb pijn in mijn buik als of ik ongi moet worden maar dat is nog niet zo ver. Nou ja ik zie het wel hoe het loopt maar wilde dit even delen met julie. Doei Teddy.
Ja het kan mijn eitje zijn maar mijn tempis nog niet zo hoog. Gisteren 36.4 en vanmorgen 36.7 dus mijn eisprong is er nog niet denk ik maar volgens mijn cyclus banner heb ik het moeten hebben, Mijn vriend zegt het ook dat de eisprong er aan kan komen. We hebben in ieder geval flink geklust deze ronde en gisteren ook nog dus we zien wel of sint een zwangerschap voor mij in petto heeft. Leuk plaatje trouwens van de sint echt van toepassing zo in deze tijd he Doei Teddy.
Hai Teddy, Het zou heel goed je eitje kunnen zijn hoor, of je hebt hem net gehad! Ik duim voor je dan Sint een mooi kadootje voor je achter laat Mijn temp is ook heel raar aan het doen momenteel...ik heb geen idee of mijn ei al geweest is , ook ik heb vandaag last van mijn borsten en onderin mn buik...dus kan best dat ie van mij er ook aan zit te komen. Heb je al tempkaartjes geplaatst? Je kunt mijn laatste kaartje in mn album zien staan, dan zul je zien dat de mijne ook niet byzonder up en down gaat... Liefs Nies
Bedankt Nies voor je reactie. Nou het is gewoon spannend he hoe het gaat lopen met ons,wel/niet zwanger. ja onze temp zijn inderdaat een beetje het zelfde dus het eitje komt denk ik of is al geweest maar ik denk bij mij dat het er aan komt. doei Teddy.