Hoi dames, mischien hebben jullie mn verhaal gelezen, ik ben 36 dagen overtijd , en vandaag had ik mn vaginale echo ,daar was niks bijzonders te zien ,en alles was goed.....en ben niet zwanger. maar 2maanden terug begon ik met vitaal vrouw te slikken ,omdat ik zwanger wil worden en leek me verstandig op vitaminen tabletten in te nemen.... kan het zijn dat het door die pillen mn cyclus in de war heeft gegooid?want daarvoor was ik keurig 5 dagen lang ongi en altijd op tijd...
Je bent niet gestopt met de pil ofzo een tijdje terug? Wel raar al heb ik wellis gehoord dat het welvaker voorkomt dat vrouwen wel eens een keer een maand overslaan zomaar. Maar het duurt wel heel lang nu bij jou. Lijkt me sterk dat het door die vrouw vitaal komt hoor.
Ik ben gestopt met de pil ergens in mei.. en daarna een regelmatige menstruatie gehad.. ik weet het niet.
Lijkt mij ook niet. Ik ben sinds ik ben gestopt bijna 4 maand geleden, maar 3 dagen ongi geweest en ook maar heel weinig (voordat ik aan de pil begon was ik altijd 8 dagen heftig). Ik moet 26 november voor een echo. De reden is dat ik nu al vier weken last heb van bruine afscheiding. Vandaar dat de HA me heeft doorgestuurd. Hoe was de echo? Wat onderzoeken ze allemaal?
hmm dat is idd vervelend,alsof je ongi wilt komen maar het lukt niet pff frustrerend is dat ... ik heb een vaginale echo gehad....met een soort ja langwerpig camera gaan ze in je vagina.. je ziet alles en het doet geen pijn... en je krijgt gelijk te horen of je baarmoeder,eitjes goed zijn of niet.. succes meid!
Hoi Sha, Zag dat je ook aan het wachten bent op je menstruatie. Wel rot hoor. Denk je dat je ontkomt aan het ontpillen en dan zit je ineens zonder menstruatie! Ik ben 8 aug gestopt met de pil, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Grmbl. Die eerste maand zou ik hebben gezworen dat ik zwanger was, maar niet dus. Morgen moet ik ook voor een echo. Ik vind het wel eng. Hopelijk is het goed. Ik vroeg me af of jij ook door je huisarts was door verwezen. Want ik dacht dat je de uitslag pas bij de huisarts te horen kreeg... Het zou wel fijn zijn als ze meteen alles met je bespreken. Dat leidt misschien ook een beetje af dat ze zo'n ding in je hebben zitten.. En dan weet je gelijk of het goed is of niet. Ik denk dat als ik niet zo graag zou willen weten of het goed is daaronder, dat ik dit onderzoek nog even uitgesteld had, net zoals ik gewoonlijk doe met mijn tandartsafspraken..... Maja, maak me er toch zorgen over dat er iets mis is en wil het nu weten of dat terecht is. Vond je het onderzoek trouwens erg meevallen? Ik ben een beetje bang dat ze me een aansteller zullen vinden, omdat ik nog 'maar' drie maanden wacht op mijn ongi. Maja, ik hoop dat het voor mij ook meevalt, want zoals ik het las bij jou, leek het heel erg mee te vallen. Ik slik trouwens precies diezelfde vitamines als jij. Het zal wel toeval zijn. Maarruh, mijn 'strips' zijn bijna op en dan ga ik toch echt andere halen denk ik. Je weet maar nooit, he? Liefs, Vera
Hoi Lieve meid, OMG ik d8 dat ik lang wachte op mn ongi , maar jij helemaal ... nee hoor ik weet wat je bedoelt en voelt , ik was 6sep voor het laatst ongi geweest en ik slikte ook in die tijd die tabletten omdat ik d8 dat het wel goed was (inmiddels ben ik ermee gestopt) ik heb van alles in mn hoofd gehad,vooral dat ikecht d8 dat ik zwanger was! was ook echt misselijk en vlagen met buiksteekjes (schijnzwanger) omdat ik niet wist wat ik had..daarnaast d8 ik ook sh*t straks zn mn eileiders niet goed,of ben ik ziek en noem maar op,het maakt je ziek al die stress zonder dat je het door hebt... ik heb HA gebeld en uitgelegd in okt ,en ze zei dat ik moest w8en totdat ik ongi zou worden (ze d8 echt dat ik ongi zou worden) nou niet dus, ik wachten ondertussen test gedaan allemaal negatief) het rare is mn buik is wel opgezwollen maar nu denk ik dat het door die niet komen van ongi is, nou goed 1 nov ben ik niet eens een halve dag gaan bloeden(bruinbloed) dus ik de HA gebeld en eindelijk heb een verwijzing gekregen om een vaginale echo te laten maken.. en echt het viel reuze mee! de weg naar daar was pas misselijk , ik was zooooooooo zenuwachtig ,hartkloppingen in mn keel, en eenmaal daar was en ja ze ging beginnen ,doet niet pijn hoor...helemaal niks , en je kijkt gewoon mee op de monitor....en ze zegt erbij ,of je zwanger bent of niet...of je eileiders goed zijn... nou ik kreeg te horen ik ben niet zwanger.....weetje hoe een opluchting dat is (ookal wil je heel graag zwanger zijn) maar tegelijkertijd ook jammer vind,maar dan weetje wel waar je aan toe bent... ik moest ook bloed prikken voor mn hormonen ,maar dat was ik door alle spanningen vergeten.. ze gaan niet zomaar tabletten voorschrijven om je menstruatie op te wekken... nee hoor ,jij voelt je niet goed (en logisch) ga naar de dokter ,en vraag gewoon om een vaginale echo en leg gewoon uit waarom, want het is niet leuk al die onzekerheden! waneer heb je die echo? ik hoop voor jou dat je wel iets mooi zal zien op het scherm... laat ff weten hoe het gegaan is....... veel sterkte meid, liefs sha
Hoi, Heb de echo vanochtend gehad. Het nieuws is slecht. Ik had op beide eierstokken cystes zitten. Dit duidt op pcos. Ik had dit vermoeden al. Bloedonderzoek zal het verder moeten bevestigen. En dan gaan we wrs de medische molen in, als binnenkort kinderen ooit kinderen willen. Vera
hoe gaat het? dat is idd slecht nieuws , ze kunnen dat wel verwijderen toch? weet je zelf hoe dit komt dan? wat erg voor je meid... sterkte
ik heb etos zwanger worden pillen gebruikt (ook extra vitaminen) en daardoor is mij cyclus wel van slag geraakt. ben er mee gestopt, weer even aan de pil geweest en nu issie wel weer goed. dus wie weet...
Ik heb het weleens gehoord dat de cyclus erdoor in de war is geraakt, ben namelijk kraamverzorgster en dan zie ik die pillen wel eens staan .. Maar dan nog volle potjes haha ! Dus die dames hadden dat ook..
Hoi Sha, Bedankt. Ik heb geen idee hoe ik die cystes daar heb gekregen. Mijn vriendin noemde mij een medisch wonder in negatieve zin. Er klopt niks van. Mijn huisarts stuurde me door om me gerust te stellen. Het was zo goed als onmogelijk dat ik pcos had. Omdat ik vroeger altijd regelmatig ben geweest. Ik ben me lam geschrokken. Er is echter nog vervolg onderzoek nodig om echt vast te stellen of het pcos is. Het bizarre is dat ik ook absoluut niet de typische pco'er ben. Ik heb geen last van overbeharing, acne of overgewicht. En vier jaar geleden had ik nog een regelmatige cyclus. Ik heb me voorgenomen om even het gesprek met de huisarts af te wachten morgen voor ik verder nadenk. Het enige wat ik besloten is dat ik vanaf vandaag gezond ga eten (geen zoetigheden enzo), voldoende drinken, voldoende bewegen en aan mijn stress levels ga werken. Baat het niet, dan schaadt het zeker niet. Liefs, Vera
Hoi vera, Het is idd erg schrikken , en je bent al goed bezig met gzond eten , en zoetigheid laten staan ,en zeker stress ....dat is zo een grote sluwe zonder dat je het door hebt een indringer.. Ik heb vandaag wat gekocht bij de tuinen , het is om je menstruatie weer regelmatig te krijgen , het heet DONG QUAI , nou heb vandaag mn 1ste capusele op kijken of dit gaat werken.... het is plantaardig dus geen zware medicijn van de dokter.... ik ben niet van de medicijnen , maar als ik jou was zou ik 1st goed overleggen wat de mogelijkheden zijn , want die zijn er wel veel hoor ... sterkte en niet stressen
Hoi Lauwtje, Hmm hoelang had jij ze gebruikt , was het ook zo een vitaminen preperaat met foliumzuur erin? nou ik ben er al mee gestopt pff......
daarom zijn die potjes nog vol ...... nou zo zieje maar weer he , het lijkt onschuldig maar het is niet..