Snel duizelig, hoe kom je er vanaf?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama van Julian, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Ik ben nu tussen de 6 en 7 weken zwanger en begin weer last te krijgen van allerlei kwaaltjes. Moe, misselijk en duizelig.
    Als ik opsta en loop een paar passen, dan zie ik sterretjes. (zelfs als ik van de bank opsta als ik gezeten heb)
    Ik had dit mijn 1e zwangerschap ook. Mijn bloed was toen goed, geen ijzertekort o.i.d. Mijn bloeddruk was wel aan de lage kant.
    Heeft iemand nog tips om van die duizeligheid af te komen, ik denk dat het met mijn bloeddruk te maken heeft. Mijn man zei: neem iets meer zout, omdat daar je bloeddruk van omhoog kan gaan, maar dat lijkt me niet de goede oplossing.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mama van julian,

Je man heeft wel gelijk, neem iets te eten. Hoeft niet perse vol zout te zitten maar je lichaam geeft aan dat zij het nodig heeft!
    Zodra je duizelig word gaan zitten, want flauwvallen kan gebeuren als je bloeddruk nog lager gaat!. HEt is verveledn maar liever een lage dan een hoge bloeddruk!

Imke

Deel Deze Pagina