Hier, denk ik, rond 19 nov mijn ei gehad. Gebaseerd op cyclus van 33 dagen zou ik afgelopen dinsdag ong hebben moeten worden... Niet dus. Heb heel minimaal bruinverlies gehad en 1 keer met afvegen iets rose/bruin slijm... Heb inmiddels 2x getest maar allebei negatief. Wat denken jullie? What 2 do?
Ben je nog maar net gestopt met anticonceptie? Had je een regelmatige cyclus na de geboorte van je kindje?
Misschien een innestelingsbloeding en is het te vroeg om nu al iets te zien op de test? Doe anders ook eens een paar dagen een ovutestje, misschien is je ei nog toch nog niet gesprongen?
Ik zit al op dag 45 Je wilt gewoon duidelijkheid (ofwel ongi ofwel zwanger) zodat je verder kan hé. Hoe was je ovutest?
Hoi dames hier ook een die gek word vandaag een dag ver tijd test neg ben nooit over tijd dus snap er niks mee van ik duim voor iedereen gr ysa
Ik heb geen idee of ik overtijd ben, maar ik heb rond de 21e november mijn eisprong gehad. Nu gewoon niks! Geen ongi, geen positieve test! Bah!! Vraagje nog: ik heb getest met die sensitest, kennen jullie dat? Dan kan al 4 dagen voor je NOD. Die testte dus negatief. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Negatief testen met de sensitest en uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn? Dacht namelijk: als de sensitest neg is, dan ben ik echt niet zwanger.. maar mijn ongi komt ook maar niet..