wie denkt zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bahar, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Gewoon uit nieuwsgierigheid. zijn er ook dames die denken dat het nu echt raak kan zijn, misschien omdat het anders voelt. Ik heb dat wel. misschien ook omdat ik het heel graag wil natuurlijk. maar ik voel me anders dan gewoon. meer pijn in mijn buik voor en na mijn ovulatie, soort menstruatiepijn, veel plassen, moe enzo. ben benieuwd !


    xxx bahar
     
  2. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai Bahar,ik heb dat deze ronde ook.
    Het voelt best herkenbaar van mijn eerste zwangerschap.
    Nog een paar daagjes wachten!
    Groetjes Linda :(
     
  3. Marije1980

    Marije1980 Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb het gevoel ook heel sterk! Dat begon zo'n 1,5 week geleden... En nu ben ik in principe 1 dag overtijd (uitgaande van 29 dagen - die had ik voor m'n MK). Ik merk het vooral aan goed zichtbare aders op de binnenkant van m'n handen. Daar ook vlekkerig rood. Witte puntjes op m'n tepels, gevoeliger en ze worden weer groter. Verder herken ik veel van de laatste keer.....
    Maar goed, alleen een test geeft zekerheid...pffff, nog even geduld hebben.

    Die wachtbank vind ik maar niks..... :D
    Hopen dat ons gevoel goed is!
     
  4. visje83

    visje83 Actief lid

    15 mei 2007
    236
    0
    0
    @marije 1980

    ik herken heel toevalliga al jou symptomen :)
    alleen me borsten zijn niet echt groter geworden!

    maar had vanmiddag stieken een testje gedaan, was alleen helaas erg negatief.. maar door jou "rare" symptomen, krijg ik weer een beetje hoop..

    mijn aders zijn normaal ook nooit zo zichtbaar, dus vandaar ook!

    liefs visje83
     
  5. anoul26

    anoul26 Fanatiek lid

    11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Toen we begonnen met zwanger worden en het de eerste keer niet raak was, heb ik altijd gedacht dat het in de 7e ronde raak zou zijn. Nu is het zover maar heb ik geen symptomen, wel pijn in mijn buik rechts onderin maar dat neem ik niet heel serieus. Wat Marij1980 (ook mijn geboortejaar) ook zegt: alleen een test geeft uitslag.
     
  6. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb alle symptonen al gehad zon beetje dat ik geen enkele maand hoop heb
     
  7. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk deze ronde juist "niet zwanger". Misschien omdat ik vorige ronde heel sterk het gevoel had dat het raak was en dus deze keer mezelf voor de teleurstelling behoed?
     
  8. mamavanamelie

    13 jun 2007
    6
    0
    0
    Administratief assistent
    Landen
    Hallo,
    Ik heb de laatste week last in mijn onderbuik, en mijn borsten zijn weer groter geworden.
    Weet niet of ik zwanger ben.
     
  9. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Het lijkt wel of ik mezelf echt GEK kan maken,Dan denk ik dat ik zwanger ben en ik voel ook echt allemaal rare dingen soms.
    Pijn in me borsten,misselijk,gerommel in me buik......
    Net wat ik zeg...ik kan mezelf misselijk maken,...Maar ja een test maakt het pas echt duidelijk voor mij :p
     
  10. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Linda81,

    Jij mag over 3 dagen testen spannend! Ik hoop het zoo he voor ons allemaal. Ja ik maak mezelf ook helemaal gek geloof ik. als ik dan buikpijn heb dan denk ik gelijk oo dat zal wel innesteling zijn en dat soort dingen. ik moet nog ff wachten helaas
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja sinds een half uurtje krijg ik sterk het vermoeden dat het wel zo is maar ik durf er niet aan te denken om mnezelf te beschermen , maar goed ik denk er toch aan
    Vorig weekend verloor ik een klein beetje bloed en wat bruin slijm , gistermiddag had ik ineesn zo'n steken in mijn borsten heel even maar ook heel pijnlijk , en tja vanmorgen ik was al eventjes op en na mijn bakkie thee werd ik ineens misselijk ik hoefde net niet braken zeg maar ( kan ik ook niet ) en het zakt nu wat af ........

    Ben benieuwd hoop wel dat het raak ik want het gaat me nu wel parten spelen , ik heb het op het moment erg moeilijk met het zwanger worden en andere mensen die in mijn dichte omgeving wel zwanger worden ....

    L.sybje
     
  12. Patries5

    Patries5 Actief lid

    1 mei 2007
    103
    0
    0
    Ik weet het niet meer :( :(
    Vorige week maandag had ik mijn ei. Dus as maandag is mijn nod.
    Nu had ik afgelopen maandag bij het afvegen bruin bloed ontdekt. Dus ik had zoiets van ik wordt ongesteld, want 4 tot 5 dagen voor mijn menstruatie verlies ik altijd bruin bloed.
    Dinsdag en woensdag had ik ook bij het afvegen bruin bloed. En ineens vandaag helemaal niets meer.
    Ik heb vandaag al heel de dag een weeig en hongerig gevoel. Maar ja ik zal mezelf wel weer gek maken. Zul je zien ben ik morgen gewoon ongesteld.
    Maar toch twijfel ik nu weer, zou het ditmaal raak zijn?

    xxx Patricia
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hoi hoi bahar

    ja zeker heb ik dat gevoel alleen is volgens mij gisteren mijn ongi begonnen ik zeg volgens mij omdat het maar een paar druppeltjes zijn
     
  14. Bahar

    Bahar Actief lid

    21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Tirtilisko,

    Hoe lang ben jij al bezig? en wanneer mag je gaan testen.

    gr. bahar
     
  15. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Ik heb ook het idee dat het deze maand raak is.
    Waarom weet ik niet precies, maar mijn gevoel zegt het.

    Heb wel wat kwaaltjes, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel.
    We zullen zien. Nog fftjes wachten.

    Liefs Hummel.
     
  16. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik hoop het gewoon heel erg! :oops:
    Wel een paar symptomen. . . :(
     
  17. eyereen

    eyereen Lid

    10 mei 2007
    77
    0
    0
    Ik begrijp precies hoe jullie je voelen. Het duurt ook zo lang, de periode tussen je eisprong en je NOD. In de tussentijd ga je je van alles inbeelden in wat je voelt en niet voelt....en elke maand denk ik weer, nu is het echt...ik weet het zeker. De teleurstelling wordt elke maand steeds groter.

    Maar....we houden vol! De aanhouder wint tenslotte! :D
     
  18. eyereen

    eyereen Lid

    10 mei 2007
    77
    0
    0
    Ik begrijp precies hoe jullie je voelen. Het duurt ook zo lang, de periode tussen je eisprong en je NOD. In de tussentijd ga je je van alles inbeelden in wat je voelt en niet voelt....en elke maand denk ik weer, nu is het echt...ik weet het zeker. De teleurstelling wordt elke maand steeds groter.

    Maar....we houden vol! De aanhouder wint tenslotte! :D
     
  19. knorrsan

    knorrsan Actief lid

    15 mrt 2007
    103
    0
    0
    Tja voor mijn gevoel wel maar ja dat ik de vorige keer ook en toen was het ook niet zo..neem wel een test mee op vakantie. Ik test daar wel
     
  20. 10eke

    10eke Nieuw lid

    14 jun 2007
    3
    0
    0
    verpleegkundige in rusthuis
    Zolder
    Hoi,

    In januari zijn we gestopt met de anticonceptie (nuva ring) en zijn we aan het proberen zwanger te worden.
    Deze maand lijkt het ook alsof het wel eens raak zou kunnen zijn.
    Ik voel me zo wisselvallig in humeur, erg misselijk en braken, moe, verandering in en pijnlijke borsten, veel plassen,..
    Maar dat wil natuurlijk niet altijd zeggen dat het raak is. Misschien denk ik er teveel aan en hoop ik dat het zover is.

    Voor iedereen die nog aan het oefenen is en hoopt dat het zover is veel succes en hou ons op de hoogte.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina