3,5 week overtijd, negatieve testen maar niet ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elines, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Na lang op internet rondgesnuffeld te hebben, heb ik mij vandaag hier aangemeld omdat ik mensen zoek met dezelfde ervaring.
    Inmiddels ben ik 3,5 wk overtijd en 5 negatieve testen verder. Je zou dus kunnen zeggen dat ik niet zwanger ben. Vlak na mijn NOD ontzettend veel last van menstruatieklachten: flinke krampen, pijnlijke borsten, rugpijn, heel moe. Dit trok echter na ca 2 weken weg en nu heb ik af en toe nog een krampje in mn buik of een korte tijd last van mn borsten, ze blijven ook groter.
    Afgelopen vrijdag ben ik naar de huisarts geweest, die testte me (natuurlijk negatief) en vertelde me na 4 weken weer een test thuis te doen mocht het nog uitblijven met een verhaal erbij over hormonen en effect op je cyclus.. Schiet ik dus lekker veel mee op. :x
    Maar het gekke vind ik dat ik dus via een ovulatietest erachter kwam dat ik een eisprong zou hebben. We hebben daar gebruik van gemaakt ;). Helaas werd ik de dag erna ziek en hield het daarmee op. Ik ging er dus ook niet vanuit dat het wat zou worden en was er dit keer ook niet mee bezig dat ik miss zwanger zou zijn.
    Nu mijn vraag: als ik niet zwanger ben, waar is dat eitje dan nu?? En zou er nog een kans inzitten dat ik wel zwanger ben ondanks de negatieve testen? ik loop al een tijdje met flinke hoofdpijn en durf geen pijnstillers te nemen omdat ik eigenlijk niet zeker ben wat er in mn lichaam gebeurd (of niet). iemand enig idee? of soortgelijke ervaringen??

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heej,

Zo te zien is je cyclus niet echt regelmatig....
    Het kan dus zijn dat je dit keer een hele lange cyclus hebt en je dus gewoon echt niet zwanger bent.
    Mijn test was pas na 10 dagen positief.....maar dat is natuurlijk een stuk korter nog dan 3,5 week!!

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!!

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik denk idd dat je ook een langere cyclus hebt..ik kan erover mee praten...vandaag dag 51...pfff

Deel Deze Pagina