16 januari heb ik een miskraam gehad, ik was 10wkn+3dgn zwanger. 5,5 week erna werd ik weer ongi. Eerst 2,5 dag een beetje bruin bloedverlies, daarna 3 dagen matig rood bloedverlies. Nu zijn we inmiddels weer bijna 6 weken verder, maar nog geen ongi. Heel anders dan ik gewend was. Voor m'n zwangerschap had ik altijd een cyclus van 29/30 dagen, werd dan in een keer echt ongi, met direct een behoorlijke hoeveelheid rood bloedverlies, wat na 3 dagen minder werd en totaal een dag of 5 duurde. Erg lastig allemaal. 'k heb vorige week een test gedaan, helaas negatief. Als ik van 't weekend nog niet ongi ben, ga ik maar weer een test doen, hoewel ik er vanuit ga dat die weer negatief zal zijn. Maar ergens blijf je toch een beetje hopen. Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen? Groetjes, Diana
Ik heb precies op tijd mijn menstruatie gekregen na curretage,ben wel blij. Wat ik wel merk is dat ik lang bloedverlies heb. Nu ben ik morgen al 7 dagen ongesteld. Het minderd wel maar nu is het oud bloed en daar komt net geen einde aan...
Nee het begon met weinig en pas na 3 dagen had ik echt zo "de eerste dag" van m'n menstruatie. Maar ik ben nu al 8 dagen ongesteld,nu heb ik zo nog kleine beetjes oud bloed,wel lastig maar kben blij dat het regelmatig is nu.
nou, ik weet waarom ik niet ongi werd. Van 't weekend (vrijdag) toch maar weer een test gedaan en..... POSITIEF! Echt snel alweer! heeeeeeeeeeeel fijn! 'k weet alleen niet precies hoe ver ik nu ben. 4,5 week na m'n ongi teste ik nog negatief, en 6 weken na m'n ongi positief. Ik denk dat het nu dan ongeveer 5 weken is maar ik bel van de week de vk wel. Groetjes, Diana