Cyclus in de war na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marley, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Helaas heb ik zo'n week of 9 geleden een miskraam gehad, ik was 6 weken zwanger. Bij controle bij de gyn bleek dat alle hcg toen al bijna direct uit mijn lichaam was en het dus goed 'opgeruimd' was. Ik ben daarna gaan temperaturen en na 29 dagen eisprong, na 36 dagen ongesteld (vreemd, normaal zit er altijd langer tussen mijn eisprong en menstruatie.. Maar nu zit ik op dag 30 en nog helemaal niets.. Lage temperatuur, volgens ff geen eisprong. Kan het nu ineens weer in de wat zijn.. Herkenbaar voor iemand, zo moeilijk geduld te bewaren..

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Mijn cyclus is nog steeds rampzalig sinds mijn miskraam. Kijk maar eens op mijn temperatuurkaartje.

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Mijn lichaam heeft zich vrijwel meteen herpakt na mijn mk, waarvoor ik dankbaar ben. Ook al is het 9 weken geleden (zal ook ongeveer rond mijn mk geweest zijn) toch wil je veel sterkte wensen. Heel begrijpelijk dat je wil dat je ongi doorbreekt, dan weet je gelijk dat je er weer voor kan gaan. Alleen lastig als het zich inderdaad niet aanbiedt.

Hoop dat alles weer snel op de rails mag zijn voor jullie dames!

4. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Mijn cyclus is ook helemaal in de war na de curettage.. ik zit morgen op dag 60 en nog steeds een temp van 36.4 hooguit.. nooit gedacht dat ik ooit zou hopen dat ik ongesteld word.. maarja wachten is super vervelend en ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen gaan

5. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Als eerste heel veel sterkte, na mijn curettage heeft het 38 dagen geduurd voor ik ongesteld werd. Normaal was cyclus tussen 29-31 dus niet een extreme uit schieter.. Hoop dat 't allemaal gauw goed komt liefs

Deel Deze Pagina