Lijkt me leuk om contact te hebben met "lotgenoten" Ik ben 25 jaar en 5 jaar samen met mijn vriend. Na 3 jaar samen wonen zijn we nu klaar voor volgende stap in onze toekomst. 14 aug. Was mijn vorige menstruatie En hoop dus op 11 dat mijn menstruatie uitblijft Vind het allemaal erg leuk en spannend!! Vooral dat het zo'ng geheimpje is die w op een leuk manier willen verklappen als het zover is
Hoi! Spannend en leuk is het he? Hoop voor je dat het snel raak is! Ben je al lang gestopt met de pil?
Zeer spannend, had niet verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Ik heb 2 maanden geleden mijn notenapparaat piraal laten verwijderen.
He nijntje24, hier hetzelfde verhaal! Nu in de 3e ronde, 2 lange cyclussen gehad nu hopen op iets moois!
Same story here! Ik word over 3 weken 25 en droom al zolang ik me kan herinneren om mama te worden! Ik zit nu in mijn 3 menstruatie na het stoppen met de pil in mei.. We starten deze week met ronde 4 en we gaan er echt voor! We wonen 4 jaar samen en zijn alles bijelkaar 7 jaar samen we hebben al een labrador van bijna 2 en zijn klaar voor de volgende stap
Hoi Nijntje, wat leuk, spannend! Ik zit in ronde 2, cyclusdag 27. Ben ook 25 jaar. Hopen op snel een positieve test 😀!
Spannend nijntje90, iertje en bella. wachten jullie met testen op dag na uitblijven van menstruatie, of stiekem al eerder? Letten jullie al op met voeding en geen drank etc? Of pas na positieve test?
De eerste maand heb ik een cyclus van 28 dagen aan gehouden, daar zijn heel wat testen over heen gegaan! Vorige maand een aantal symtonen en vroeg getest maar negatief! Ik slik al wel foliumzuur en vitaminepillen verder let ik er wel op maar niet te veel!
Ik sluit me ook aan haha. Ben nu in de eerste ronde! Bij deczwanger worden clubs zijn heel veel mensen in dezelfde situatie!
Ik wil deze ronde wel wachten tot mijn NOD anders is het weggegooid geld haha Ik eet over het algemeen wel gezond en voldoende.. Drinken doe ik eigenlijk al nooit maar let er wel wat op alleen afgelopen ronde viel tijdens ons dorpsfeest toen heb ik gewoon gedronken en ben niet zwanger.. We starten nu met ronde 4 na het stoppen met de pil en we gaan deze ronde echt serieus van start.. Vitamine pillen, tempen en ovulatietesten
Ik slik al vanaf dat mij spiraal er uit is de pillen van davitamon me visolie, foliumzuur en vitamines. Kan nooit kwaad