Hoi Dames, Ik wil graag jullie ervaringen horen/lezen, Mijn prolactine is te hoog en ben daardoor dus nog niet zwanger. Sinds een maak slik ik Norprolac en de GYN zegt dat het hiermee wel moet lukken. Heeft er iemand ervaring met Norprolac? En zo ja hoe snel was je zwanger en deed norprolac goed zijn werk? Graag hoor ik meer van jullie. Thnx!
Hoi diamantje, Ik gebruik puregon en pregnyl. Met zeggen dat ik nog nooit van norprolac heb gehoord, wat houd het precies in? Heb trouwens ook nog nooit van prolactine gehoord Bij mij gaat het fout bij de innesteling, ben nu begonnen met tarwekiemolie. De gyno zegt, ja alles is goed bij jullie dus ik weet het ook niet... Ben benieuwd of het lukt bij jullie, zal voor jullie duimen!!! Digi knuffel,
Hoi gingertjuh, Prolactine is een stofje in je hersenen voor het aanmaken van borstvoeding (dus het lijkt er op alsof mijn lichaam denkt dat die borstvoeding moet geven terwijl ik nog nooit zwanger ben geweest). en daardoor blijft een zwangerschap dus uit, en om de gehalte naar beneden te krijgen slik ik nu norprolac op advies van de GYN. en wat is puregon en pregnyl? wel eens van gehoord maar weet niet wat het precies doet. lastig als alles gewoon werkt maar het toch niet lukt. Aan je onderschrift te zien heb je er ook al heel wat voor gedaan, pff! Suc6 er mee meid!