Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen, maar doe het toch maar.. Een vriendin van mij slikt nog gewoon de pil. Vorige maand heeft ze 'm niet zo netjes ingenomen. Aan het eind van deze maand heeft ze een test gedaan, maar was negatief en is daarna ongi geworden (lichtjes) Dus daarna weer aan de pil en ze moet 'm nu nog 8 dagen innemen, maar is woensdag ongi geworden maar in lichte maten, 1 verbandje vol per dag... Vorige week woensdag een middag misselijk geweest en ook overgegeven? Iemand enig idee hoe dit allemaal kan.. Ze weet nu ook niet of ze de pil wel of niet moet doorslikken?
Denk dat haar cyclus ff in de war ligt door het niet netjes innemen van de pil. Als ze twijfelt over een eventuele zwangerschap, zou ze nog eens een testje moeten doen, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ze zwanger is.
Ik denk ook niet dat ze zwanger is.. Maar hoe zit het met de pil? Innemen of niet? Ze slikt nu alweer 2 en een half jaar de pil na komst van haar zoontje. En heeft wel vaker de pil niet zo netjes ingenomen, maar nog nooit eerder bloedverlies gehad tijdens inname van de pil...
Ik zou de pil doorslikken en dan maar weer kijken wat er gebeurt in de stopweek. Én even veilig sexen met condoom deze maand.
Ik dacht zelf ook dat ze beter door kan slikken Ze gaat zich zelf ook nog aanmelden, dus dan horen we nog wel ff hoe of wat.. Bedankt Daam!
denk ook dat ze beter de pil door kan slikken hoor ! als ze nu gaat stoppen dan raakt de cyclus helemaal in de war ! Heb wel eens in de bijsluiter van de pil gelezen dat als je m niet netjes inneemt zeg maar, je dan last kan krijgen van doorbraakbloedingen.. denk dat je vriendin zoiets gehad heeft... succes xxxxx
Mocht ze zwanger zijn dan kan het doornemen van de pil geen kwaad tot ze definitief weet of ze zwanger is. Kan ik me nog herinneren van mijn opleiding vroedkunde. groetjes Sarah