Hallo iedereen, ik ben hier nieuw. Ben al ongeveer een half jaar van de pil af en probeer zwanger te woreden. We hebben laatst voor het eerst ovulatietesten gekocht en rondom mijn eisprong flink 'geklust' haha. Omdat ik erg onregelmatig ongesteld ben (vorige keer 6 weken niet, 1 week wel) hou ik het niet meer goed bij om teleurstelling te voorkomen. Ik had ook opeens een aantal dagen lang onverklaarbare spierpijn in mijn buik, voornamelijk de rechterkant. En ook steken in mijn borsten. Werd opeens wat misselijk van de geur van leder.. Ik dacht, het kon wel eens raak zijn.. Ik heb 2x voor mijn nod getest maar het was negatief. Toen, circa 5 a 6 weken na mn laatste ongesteldheid zag ik wat bruinbloed bij het vegen en ja hoor, de volgende dag vreselijk ongesteld. Vreemde is dat de 2de dag van mn ongesteldheid het zo weinig is en nu, de 3de dag vrijwel gestopt is. En dan nu over de topic titel. Ik moest vannochtend plassen, maar daarna had ik opeens zo'n onuitstaanbare buikpijn dat ik niet meer rechtop kon staan. Ik heb normaal gesproken nooit zo erge last van mn menstruatie.. Nadat ik weer ben gaan liggen heb ik opeens nergens meer last van.. Zit mijn lichaam nu spelletjes te spelen of kon het wel eens een pseudo menstruatie zijn? Wie herkent dit??
ja dat heb ik ondertussen ook door mn menstruatie was gisteravond/vannochtend bijna gestopt en nu gaat het weer vrolijk door. Dus we gaan gewoon meedoen met de volgende ronde!