Mirena verwijderd, nog niet ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krissie84, Sep 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krissie84

Krissie84 Actief lid

Dec 30, 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2,5 jaar de mirena gehad en altijd elke maand ongesteld geweest, heel erg regelmatig. Nu heb ik voor drie weken terug de mirena laten verwijderen ivm zwangerschapswens en volgens mijn eigen berekeningen had ik rond die tijd ook een eisprong. Dus ik verwachte deze week mijn menstruatie (na verwijderen alleen met condoom seks gehad, omdat ik eerst mijn menstruatie wil afwachten). Alleen ben nu nog niet ongesteld. Weet bijna zeker dat ik mijn eisprong had. Borsten doen zeer en tijdens nod had ik ook het gevoel dat het door zou breken. Nu echter nog helemaal niks. Voor de zekerheid een test gedaan, die was negatief.

Wie had dit ook of herkend dit? Ik doe over een paar dagen wel weer een test. Je weet het nooit, al lijkt me de kans wel heel klein.

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    Ik werd tijdens de mirena niet ongesteld en daarna ook niet meer. Na 1 negatieve test was de volgende positief en rent inmiddels rond. Maar wij hebben dan geen condoom gebruikt.
    Maar je lichaam kan wel even opnieuw zijn balans moeten vinden. De mirena bevat ook wat hormonen.

3. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

Jun 3, 2011
    2,169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik werd ook niet ongesteld tijdens de Mirena.
    Na verwijderen duurde het bij mij 6 weken eer ik eindelijke ongesteld werd.

Share This Page