Hallo... Vandaag ben ik 4 dagen overtijd en een menstruatie lijkt nogsteeds nergens te bekennen. Gister nog negatief getest. Wil heel graag jullie visie weten, wat denken jullie ervan? Sinds ik ongesteld werd op mijn 13e heb ik altijd een cyclus gehad van 28 dagen. Sinds mijn 15e aan de pil geweest (ben nu 28), maar tussendoor vaak maanden gestopt. In deze maanden zonder pil ook altijd direct weer cyclussen van 28 dagen. Ik heb dus nooit last gehad van ontpillen, mijn lichaam leek altijd direct te weten hoe het werkte. 4 jaar geleden gestopt met de pil en direct zwanger geraakt waaruit mijn prachtige dochter is gekomen. Jammer genoeg hield de relatie niet stand, maar dat geheel terzijde. 2 jaar geleden slordig geweest met de pil en gevreeen met een scharrel.. weer direct (ongewenst) zwanger. Sindsdien erg secuur met de pil omgegaan en op 30-9 jl mijn laatste geslikt, toen vriend (sinds 1,5 jaar een heerlijke relatie) en ik besloten samen voor een kindje te gaan, een zusje/broertje voor mijn mooie meid. Op 2-10 brak de onttrekkingsbloeding door en....... dat was het...... ik ben dus nu 4 dagen overtijd en er gebeurt niets daaronder Ondanks dat ik nooit eerder last heb gehad van ontpillen en opzich vrij vruchtbaar heb bewezen te zijn, kan het zijn dat mijn lichaam zichzelf nu toch ineens moet terugvinden ofzo? thanks alvast meiden
Ik heb geen idee waar aan het aan kan liggen, ik heb heel veel gegoogled maar nog niet veel wijzer geworden. Heb ook 4-10 mijn laatste ontrekkingsbloeding gehad maar ook nog geen menstratie te bekennen. Zit nu op CD 30. Gisteren ook negatief getest.. maar fijn dat je weer een fijne relatie hebt en voor een broertje of zusje gaat! Leuk!
Hoi, Ik was in mijn eerste ronde na 26 dagen ongesteld. Daar vanuitgaande had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar nog steeds niets... Ben ook zo benieuwd. OW en ik heb vanmorgen negatief getest.
Whaaa wat een stress ook voor jullie didi90 en Dutch! Ik kan echt aan niks anders denken hihi. Heb vanochtend soortvan positief getest, foto staat in mijn andere topic. Alsnog totaal niet overtuigd op 1 of andere manier..... Succes ladies, rottige wachten.....
Hier precies dezelfde situatie als jou, Dutch. Alleen had ik donderdag ongesteld moeten worden. Negatieve testen, geen menstruatie en ook 1 keer 'echt' ongesteld geweest na een cyclus van zo'n 25 dagen. Wel constant menstruatiepijn-achtig. Al dagen. In een zwangerschap geloof ik al niet echt meer.
Helaas is het lichaam geen a,b,ctje... En kan het de andere keer weer compleet anders reageren. Je lichaam kan nu iets langer de tijd nodig hebben om te herstellen.
Ja snap ik Lisa, bij mij kan het ook gewoon nog komen. Spannend Preggers, ik heb je test bekeken en ik zie indd een lijntje! Jij loopt 2 dagen voor op mij, dus ik hoop over 2 dagen in hetzelfde schuitje te zitten haha
Preggers87 ik weet niet waar het aan kan liggen. Ik lees dat je een soort van positieve test hebt gehad! Hoop voor je dat het goed is! Ik zit ook in een soort van afwachtende fase.. Ik ben in juli gestopt met de pil. De eerste cyclus was 32 dagen, de tweede cyclus 35 dagen.. nu zit ik op dag 39 en geen ongi te bekennen (m'n nod zou dan op 34 dagen moeten zitten, dat was afgelopen donderdag). We hebben pas in het weekend van 23/10 besloten om er voor te gaan (lees; het condoom de deur uit), dus zit ook echt te wachten op mn ongi, zodat we dan voor ronde 1 kunnen gaan.
Ja inmiddels 3 verschillende testen die allemaal positief zijn, echter wel super licht, dus we testen nog even door Dat wachten is echt het aller ergste, niet weten waar je aan toe bent... Succes ook Enna87!!
Nee, niet getest.. maar ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Mijn nod was 29/10 (dan ga ik uit van een gemiddelde van 34 dagen) en zijn pas vanaf 23/10 bezig. Dus dat lijkt me onmogelijk.. ik wacht maar af! Daarom hoop ik ook dat m'n ongi snel komt zodat we "echt" van start kunnen zeg maar.
@Didi. Ik wacht ook nog steeds. Lastig zeg! Nog geen test gedaan... Wil het weekend nog even afwachten! Zit vandaag op dag 42..
Yes, ik heb gister met de CB ''Zwanger 1-2 weken'' getest!!! Vanochtend nog een keer met de Etos 2v5 en het is raak ik duim voor jullie dames
Net een bloeding gehad helderrood druppelde de wc in, geen stolsels of krampen/pijn.... afwachten wat de verloskundige ervan zegt en waarschijnlijk zaterdag heen om te kijken of er iets aan het groeien is of niet....
O nee! Ik hoop dat het goed is! Eerst blijdschap en nu onzekerheid, lijkt me heel zwaar.. heel veel sterkte! Laat je weten wat er uitgekomen is? Ik denk dat ik morgen een test ga doen, aangezien we een weekend weg gaan met de vrienden en qua alcohol gebruik wil ik weten waar ik aan toe ben..