Neemt m’n lichaam mij in de maling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kayl, 12 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kayl

Kayl Actief lid

23 nov 2015
    150
    20
    18
    Hoi mama’s
    Even een vraagje..
    Ik heb op 17 januari onveilige seks gehad en ik zou volgens de kalender op 26 januari mijn eisprong hebben.
    Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks.
    Nu heb ik natuurlijk al een test gedaan maar negatief.
    Normaal gesproken altijd optijd en nu toevallig dit?
    Neemt mijn lichaam mij nou in de maling wat kan dit zijn?

2. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    938
    779
    93
    Vrouw
    Als je 9 dagen voor je eisprong voor het laatst seks hebt gehad en je zwangerschapstesten negatief zijn kan ik maar een conclusie trekken: dat je niet zwanger bent. Soms heb je een cyclus die wat langer is dan normaal, we zijn geen robot natuurlijk dus het hoeft niet altijd hetzelfde te zijn. Ik zou gewoon afwachten.

Suzi98 en nosilla vinden dit leuk.
  3. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    ik zou de kalender niet aanhouden, daar klopt namelijk weinig van. volgens de kalender was mijn eisprong 26e, eindstand was mijn eisprong 1-2 en heb ik 2 dagen ervoor gemeenschap gehad en zwanger geworden.. omdat mijn eisprong later was testte ik ook later positief. mijn eerste licht positieve test was op 9-2 maar volgens kalender was ik toen al overtijd, wat ik dus niet was..

Levice vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je alleen op 17-1 onveilige sex hebt gehad ben je voor 99,9% niet zwanger en neemt je lichaam je idd in de maling door lekker langer dan normaal te duren of zelfs een keer over te slaan.

Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina