Korte lf of innestellingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Screamxme, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hoihoi,

24 april is mijn implanon verwijderd en aan de hand van ovulatietesten weet ik dat ik 2/3 mei mijn eisprong heb gehad, nu zit ik dus op 9/10 DPO. Tot nu toe alleen negatieve testen, op een vals positieve (is mijn aanname) van Z&K na.

Ik heb in de tussentijd verschillende dagen korte tijd steken gehad links en rechts onderin m'n buik. Buik staat strak en sinds vanmiddag een zeurende "pijn" onderin. Borsten zijn groter en aderen lijken iets meer zichtbaar. Paar plotselinge zuur oprispingen gehad, voel me ontspannen soort van zen(naast de stress van testen)..maar niets waarvan ik echt denk JA SYMPTOOM!

Nu heb ik vandaag ook al 3 of 4 keer op de wc gezeten met het gevoel dat ik flink wat kwijt moest (sorry)..dit was elke keer zo weinig en niet opluchtend. De laatste keer hiervan had ik in eens een druppel bloed en met afvegen ook duidelijk helder rood bloed, geen bruin bloed gehad...:(
    Trouwens ook vaker dan normaal moeten plassen vandaag.

Wat kan dit betekenen? Zou ik een korte LF kunnen hebben of lijkt het meer een innesteling?

Ik weet dat ik hiermee ook geen zekerheden krijg, maar wil het toch graag even kwijt en jullie ideeën horen.

Deel Deze Pagina