T kan ook zijn dat je zo graag zwanger wilde zijn dat je lichaam het ongesteldheid heeft proberen te rekken. Maja je hebt nu duidelijkheid! Op naar de volgenderonde en rond dag 10 beginnen met ovulatietesten! Suc 6 petite, hou me op de hoogte!!! Vind ik leuk
Hey Srry was een beetje druk afgelopen dagen. Ik ben blij dat je nu weet waar je aan toe bent petite. Ik ben gister op dag 41 ongesteld geworden, was een gekke dag. 'sochtends vroeg beetje bloed verlies, uurtje later helemaal niks meer, uur daarna ook niet. Eind van de ochtend wel weer een beetje. Halverwege de middag weer niks. Was wel in de war wat dit nu was. Maar vanaf vandaag is het doorgezet. Be op zich wel blij dat ik nu door kan naar de volgende ronde. Ben je trouwens al begonnen met temperaturen?. Ik ben benieuwd of ik al iets ontdek deze maand
Oh jammer Crol, maar we kunnen door Ik ben begonnen met temperaturen en kan niet wachten om ovulatietesten te gaan gebruiken! We halen alles uit de kast )
Haha, hopen dat het gaat lukken deze maand . Ik moet zeggen dat voor mij deze ongesteldheid niet heel veel duidelijkheid geeft, vrijdag kleine beetjes gehad, en gister ook niet veel, vandaag op 1 bloedpropje na niks meer. Weet niet wat ik ervan moet denken. Het lichaam blijft lastig in te schatten. Succes deze cyclus
Ik heb tot dinsdag alleen een beetje bruinverlies gehad telkens. Heb er voor de zekerheid maandag een testje gedaan maar was gewoon negatief dus het zal wel een menstruatie zijn. Wel gek