Ha Meiden, Ik wil even mijn onzekerheid hier kwijt. Afgelopen juli heb ik een MA gehad bij 12 weken en 4 dagen. Bij de 9 weken echo was alles nog goed, alleen is het kindje bij 9weken en 2 dagen gestopt met leven. Dit was natuurlijk een grote klap voor ons tijdens de 12 weken echo. Ik ben toen paar dagen later gecurreteerd. En een week later weer, want het kindje zat er gewoon nog! (heb de echo er nog van, ook al is ie niet mooi ik kan hem niet weg doen) Nu heb ik de 1e 2 maanden na mijn miskraam weer netjes een cyclus gehad van 28 dagen. Net zoals voor mijn miskraam. Maar ik menstrueerde eigenlijk haast niet. Ik heb toen 18 oktober een hysteroscopie gehad e daaruit bleek dat ik verklevingen had en die zijn weggeknipt. De verklevingen waren beperkt en mocht gewoon proberen zwanger te worden. Nu was mijn afgelopen cyclus 38 dagen en nu zit ik op dag 18 en nog steeds geen eisprong (ik weet dit omdat ik temperatuur net zoals voordat ik zwanger werd). Is het normaal dat ik na 2 gewone cyclussen zulke lange cyclussen krijg? Ik heb nog nooit zulke lange cyclussen gehad? En is het normaal dat ik nog steeds zo weinig menstrueer? Ik hoef niet eens een tampon te gebruiken zo weinig is het. En ik heb soms nog steeds last van dat er melk uit mijn borsten komt, ik vind dit echt heel erg vervelend. Herkennen jullie dit? Wat vinden jullie? Moet ik dit aankaarten bij de gynaecoloog? Of nog even aankijken? Sorry voor de vele vragen, maar ik weet het gewoon even niet meer.
Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar wil je wel even laten weten hoe rot ik voor je vind dat je een miskraam heb gehad, terwijl de 9-weken-echo zo mooi was. Bah! Ik kan me wel voorstellen dat je cyclus daarvan moet bijkomen. Bij twijfel zou ik toch naar de gyn gaan, anders blijft het in je hoofd zitten. Volgens mij is bij de één alles heel snel weer normaal, maar kan het ook 6 maanden duren (maar dat is het al bijna nu toch?). Hangt er ook vanaf hoe ver je was. Hoop dat je snel weer zwanger bent! Dikke knuffel!
ik denk dat het slim is om even langs de dokter te gaan ! mijn menstruatie was ook wel verandert en cyclus ook maar neit zo dratisch . is je schildklier wel is geprikt want daardoor kan je minder ongesteld worden en kan je ook melk uit je borsten krijgen
Dank je voor je reactie. Ja het is al bijna 6 maanden geleden. 12 januari is het een half jaar geleden. Vind het gewoon zo raar dat het eerst netjes 28 dagen was en het cyclus nu alleen maar langer wordt.... Als ik deze ronde niet zwanger ben, dan bel ik in januari gewoon de gynaecoloog.
Ik weet dat mijn B12 voor mijn zwangerschap zelfs iets aan de hoge kant was, dus die moet goed zijn. En prolactine is niet geprikt zo ver ik weet. (kan ik zien in computer op het werk, want werk zelf in het ziekenhuis)
door een verhoogte prolactine maken je borsten ook melk aan en word je bijna niet ongesteld en heb je geen eiersprong ik zou het dus echt even uitlaten zoeken ...