is er iemand die mijn kan vertellen hoe het werkt als ze inwendig gaan kijken en dan met water ben vorige week bij gyn geweest en moet 24 november terug om te kijken of het beter te bekijken is mijn baarmoeder . of hij goed schoon is en hoe het met mijn vleesboompje is. na miskraam. van 8 augustus. ik ben vanaf die tijd al aan klooien. als ze het niet goed kunnen zien had ze het over een water echo wat moet ik me hier bij voor stellen en doet dit zeer of wat ook. alvast bedankt.
Hi Jorinda, Ik heb een water echo gehad. De gyn twijfelde of er nog een rest zat van de curretage. Ik had me ontzettend zenuwachtig gemaakt erom maar ik denk ook meer omdat ik alle inwendige onderzoeken zo zat was en ontzettende angst had om alsnog een 2de curretage te krijgen . Is gelukkig niet het geval geweest . De echo viel ook mee, je krijgt een dun "staafje" de vagina in geschoven die tot door de baarmoedermond de baarmoeder in word geschoven. Vervolgens word de inwendige echo gemaakt en dan water word door het "staafje" water naar binnen gespoten. Zo krijg je een duidelijk contrast en kunnen ze zien of er iets in de baarmoeder afwijkend is. Je voelt iets drukkend gevoel in de buik en that's it.... Deze site heb ik toen gelezen voor het onderzoek http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=2616 Veel succes en hoop dat alles goed is / gaat groetjes
heel erg bedankt voor de pagina die je me gemeld hebt heb er wel veel aan en maak me nu niet te druk. op een goede afloop maar volgende week vrijdag.he bedankt he.