bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmetje27, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje27

7 mei 2010
    12
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Kim en nieuw op dit forum.

Sinds begin oktober ben ik gestopt met de pil en sinds december ben ik aan het proberen zwanger te worden. De 1e 3 maanden werd ik om de 30 of 35 dagen ongesteld. De laatste 2 maanden is dit 32 dagen en ik weet nu wanneer mijn eisprong is. Hier ben ik erg blij mee

Nu vraag ik me iets af. Mijn vriend en ik hebben afgelopen week 2 dagen voor, op de dag van de eisprong zelf en 2 dagen na de eisprong gevreeen. Bij een paar keer had ik de dag na het vrijen licht bloedverlies.

Wat kan dit betekenen? Nog geen innestelingsbloeding dacht ik zelf, want daar is het nog te vroeg voor denk ik.

Ik heb wel gevoelige borsten en ben moe, maar goed ik ben vaker moe.

Iemand enig idee...?

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Het kan zijn dat er een adertje gesprongenis die elke keer open gaat want voor een innesteling is het idd te vroeg.

3. Kimmetje27

7 mei 2010
    12
    0
    0
    Hoi Zafira,

Thanks voor je reactie.
    Zoiets dacht ik ook inderdaad... of misschien dat er iets niet goed gaat, je weet nooit....
    Maar altijd fijn om het eens met een ander erover te hebben :)
    Komt dat vaker voor denk je dat er een adertje springt? geen idee eigenlijk, niet echt eerder gehad...

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Voor een evt. innesteling zou het inderdaad nog te vroeg zijn. Ik denk ook dat er gewoon een bloedvaatje is gesprongen, dit komt wel vaker voor.

5. Kimmetje27

7 mei 2010
    12
    0
    0
    oke, ik dacht al misschien gaat er iets mis.. maar goed niks om me zorgen om te maken dus dan.... thanks..

6. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Kan eventueel ook van de eisprong zijn, daar komt ook wel eens een beetje bloed bij vrij. Of inderdaad een geknapt adertje. Ik zou me er inderdaad niet druk om maken.
    Nu maar hopen dat het raak is deze ronde :)

Liefs Mamaloe

7. Kimmetje27

7 mei 2010
    12
    0
    0
    @ mamaloe
    Tussen de eerste en de tweede keer bloedverlies zat een paar dagen. Oke, dan denk ik niet dat ik me er druk om hoef te maken :) Vroeg me af wat het was...

Bedankt, ik hoop ook zeker dat het raak is, ben echt benieuwd... kan niet wachten tot ik kan testen haha

Jij bent ook voor de 5e ronde aan het proberen zie ik, wel een regelmatige cyclus dan als ik het goed lees.... dat scheelt weer..

Groetjes Kim

8. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ja gelukkig wel een regelmatige cyclus, scheelt een hoop gepuzzel. Nu nog een bevrucht eitje ;)

9. Kimmetje27

7 mei 2010
    12
    0
    0
    Nou inderdaad, ik vind het ook wel tijd worden bij ons allebei met ronde 5.
    Gelukkig heb ik ook een regelmatige cyclus, ik wist welke dag mijn ei kwam, dus op de dag zelf, 2 dagen ervoor en 2 dagen na mijn ei gevreeen. Als het nu niet lukt... hahahaha

Ga je ook voor een 1e kindje?

Deel Deze Pagina