Hallo dames! Zoveel smaken, zoveel vitaminen lijkt wel. Welke gebruiken jullie nu? Ik ben begonnen met de drukstrips van Davitamon; Foliumzuur met vitamine D. En tot nu toe bevalt het goed, het zijn smeldtabletten en ze smaken prima! En jullie, waar hebben jullie goede ervaringen mee? Bedankt!
Ik begrijp wel waarom jij ze zo lekker vind smaken... Heb even voor je opgezocht: Ingrediënten Zoetstoffen: mannitol, sucralose, maïszetmeel, vitamines, aroma, antiklontermiddel: magnesiumstearaat. Er zitten dus allerlei zoetstoffen in jou tabletje. Mede een reden waarom ik voor een natuurlijk merk kies. Ik slik nu vitals-mama elke dag. Geheel op natuurbasis en zonder allerlei toevoegingen.
Oeps! haha Ja klopt. Ik moet je eerlijk zeggen, met voeding let ik er heel erg op. Maar bij de vitamines nog nooit aan gedacht om dat te bekijken. Vreemd... Het was eigenlijk meer een vraag, omdat op deze pillen ook 'nieuw' staat ben ik wel benieuwd wat iedereen kiest en waarom.
Ik slik nu alleen foliumzuur, eigen merk van de Etos. Wanneer ik zwanger ben ga ik over op de mama vitamines, ook eigen merk 😊
Ik neem foliumzuur van de Albert Heijn huismerk. Ik slik namelijk al vitamine D vanwege tekort door schildklierproblemen, dus ik neem liever geen supplement waar ook vitamine D bij zit.
Ik slik Davitamon complete mama, aangevuld vitamine B complex i.v.m. vega menu. Overweeg misschien nog Ubiquinol (omgezette vorm van Q10), zou goed zijn voor celdelingen. Maar nog geen idee of het echt een toegevoegde waarde heeft.
ik slik zwanger multi-vitamines van Kruidvat, en extra vitamine B en visolie tabletten. Die laatste slik ik trouwens omdat ik met dank aan een gen standaard een te hoog ldl cholesterol (de slechte variant) daarvoor hoor ik medicatie te slikken, maar mag dat niet ivm kinderwens. en visolie is goed voor je chol. dus vandaar
Dit. Plus dat je synthetische vitamine slikt en dat zet weinig zoden aan de dijk. Je neemt dat amper tot niet op. Ik slik daarom alleen natuurlijke voedings supplementen. Vitals elke dag mama is een goede. En orthica heeft ook een fijne multi voor zwangerschap en borstvoeding.
Klopt, daar zit ook nog visolie in he? Deze heeft alleen de synthetische variant van b12, vind ik zo jammer!
Ik slik nu alleen foliumzuur. En ik ga zo de davitamon compleet mama met omega 3-visolie kopen bij vorige zwangerschap ook gehad. Beviel prima