Hoi dames! Ik zit even met een klein dillema. Mijn partner en ik proberen al een paar maandjes zwanger te worden, maar tot op heden is het nog niet gelukt. Nu deed ik al die vorige maanden er best vaak aan denken en probeerde ik symptomen te voelen die er eigenlijk niet zijn. Ik was ook overtijd maar werd iedere keer teleurgesteld door een negatieve test en werd daarna weer ongesteld. Nu heb ik geprobeerd er niet veel aan te denken en vandaag ben ik ook vijf dagen overtijd. Maar nu durf ik geen test te doen omdat ik bang ben om weer teleurgesteld te worden. Ik weet, ik klink gek, maar bij mijn vorige ervaringen deed ik de test al een dag na overtijd etc. Nu wil ik er niet zo bij stil staan, maar ik weet nu niet wat ik moet doen. Enige tips iemand??
Hoe lang ben je gestopt met de pil? En hoeveel dagen waren je cyclussen steeds? En op welke dag zit je nu? Als je, uitgaande van je langste cyclus, nu 5 dagen overtijd bent dan zou ik toch een testje wagen!
Ik ben nu al zeker meer dan een jaar gestopt met de pil. Maar we zijn sinds januari echt bezig, nu zat mijn studie wel in de weg waardoor ik wat stress had dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Mijn cyclus ligt altijd rond de 30/32 dagen. Ovulatietest klopt ook altijd op de dag dat ik het hoor te hebben.
Je wilt er niet bij stilstaan dus plaats je een topic wat wij vinden De onzekerheid is denk ik erger als de teleurstelling en er is een goede kans dat je gewoon zwanger bent! Ik zeg testen, succes he!
Als je altijd een zelfde cyclus hebt dan is de kans nu natuurlijk best groot dat het raak is Dan ben je nu dus voor het eerst echt wat meer dagen overtijd begrijp ik?! TESTEN
Wat is de duur van je cyclus, laatst was er iemand die standaard 28 dagen pakte terwijl diegene er altijd overheen zat. Je moet dus het gemiddelde pakken van je afgelopen maanden, zit je wat dat betreft goed dan zou ik zeker testen. Onzekerheid is niks en een negatieve test ook niet maar dan heb je wel meer duidelijkheid
Balen!! Heb je regelmatige cyclus? Kan zijn dat je eisprong later is geweest en je dus ook later kan testen. Ik wil je niet teveel valse hoop geven. Ken t gevoel. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
Ja de laatste drie maanden waren hetzelfde en daarvoor zat er ongeveer drie tot vijf dagen tussen. Maar mijn ovulatie klopt wel altijd. Ik doe testen rondom mijn vruchtbare dagen en die kloppen gewoon. Ik wil hopen dat mijn eisprong later is geweest, maar aan de andere kant wil ik er niet teveel mee bezig zijn, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.
Ken t gevoel. Maar t houdt je toch bezig... die onzekerheid en spanning. Kan helaas geen andere tip geven dan afwachten... Ik was 12 dagen overtijd en voelde me echt zwanger...maar niks. En nu weer. Je lichaam doet rare dingen met je. Terwijl ik niks voelde toen ik de vorige keer zwanger was...vergat bijna dat ik kon testen. Denk aan je en duim voor je. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Wat lief van je! Ik hoop het ook. En ook voor jou! Ik ben nu nog steeds niet begonnen met mijn menstruatie, maar ik laat het nu afwachten en dan zie ik het wel over een paar dagen mocht het nog steeds niet zijn begonnen. En ja, inderdaad afwachten. Helaas kun je zoiets toch niet 'plannen' en komt het wanneer het moet komen.