Hier ook nog een. Mijn eerste cyclus na de pil was 50 dagen (zonder eisprong volgens gyn) en nu heb ik ergens tussen dag 29 en 31 een ei gehad en zit ik dus ook weer over de 40 dagen. Ben in november met de pil gestopt... Ik heb goede moed dat ronde 3 wat korter gaat duren (hoop hoop hooop...)
En nog een..Ik zit vandaag op 41 dagen en nog geen teken van ong. Toen ik stopte met de pil (vorig jaar april/ mei) had ik de eerste maanden een redelijk regelmatige cyclus van ongeveer 30 dagen. Toen in een keer 43 dagen, 40 dagen en nu.. zit ik alweer op 41..Schiet niet echt op zo...
Nou, als ik een cylcus had van ca. 40 dagen, zou ik best blij zijn Maar het is en blijft vervelend, je weet niet wanneer de arriveren en je weet dus ook niet wanneer je eisprong is. Ik dacht dat 3 weken geleden mij eisprong was, doordat ik heel veel afscheiding had en wel zulke afscheiding dat ik dacht dat het vruchtbare afscheiding was, maar dan had ik nu toch al wel ongi moet zijn.. Ach je hoort mij (ook op dag 86) niet klagen, ik wacht af, en denk: mijn tijd komt nog wel...
Hier ook iemand met lange cyclussen. Ik zit nu alweer op dag 46, en nog geen tekenen van een komende ongi. Met m'n vorige cyclussen was ik best blij: 37 en 39 dagen. Voor mijn doen was dat onwijs kort. Voordat ik met de pil begon had ik nl ook altijd hele lange en onregelmatige cyclussen, zo tussen de 6 en 9 weken. Ben bang dat ik nu dus weer precies dezelfde cyclussen terug krijg. Echt balen! Ik heb nu dus maar ovulatietesten gekocht, en ik ga de volgende cyclus ook beginnen met temperaturen. Nu maar hopen dat die volgende cyclus snel begint..........
Oke ik lees het wel, mag dus eigenlijk nog niet klagen...hahaha Maar ja het is en blijft vervelend. Je weet nooit wanneer je ongie komt, je kunt alleen maar wachten wachten wachten...
Ik werd na de prikpil pas na 18 weken ongesteld en de tweede keer was na 9 weken . En ben nu aan het wachten op de derde keer en er zijn nu al 35 dagen voorbij.
Ook ik had soms zo'n lange cyclus, en verder heel onregelmatig, na een bezoek aan gynae PCO vastgesteld! Ben nu eerste keer aan het proberen met dufaston (om maandstonden op te wekken) en chlomid om een eisprong te stimuleren... Ben eergisteren op controle geweest voor echo en mijn eitje was nog niet groot genoeg om te springen, dus het kan zijn dat we volgende maand opnieuw moeten proberen...
Hoi, ik had ineens een cyclus van 52 dagen en werd ongesteld, ik had alle hoop opgegeven en was het allemaal zat. Was best wel verdrietig en zat er helemaal doorheen. Toen na 9 maanden stress was ik ineens ZWANGER aansluitend op de lange cyclus ervoor! Houd moet, ik weet dat het heel moeilijk is. Maar jouw tijd komt ook. Liefs Nicole
Ook hier iemand met een lange cyclus.. zit nu op dag 57(!) en heb al meerdere testen gedaan.. maar helaas negatief. Vorige 2 cyclussen waren 35 en 37, dus het loopt behoorlijk uit nu.. maar we wachten het af
Na 89 (soms hele lange) dagen ben ik dan eindelijk ongi geworden maandag... Ik ga nu aan de teunisbloemolie, wellicht helpt dit..
Bij mij is inderdaad ook PCO vastgesteld, zie onderschrift. Als je een lange cyclus blijft houden zou ik gewoon de huisarts bellen meiden. Succes!
@Zora: Beetje laat, maar bedankt voor je reactie! Ben inmiddels ongesteld geworden cyclus was dus 43 dagen, maar als ik zo al die verhalen lees valt dat nog wel mee. Was al eerder bij gynacoloog geweest ivm mogelijk verklevingen en endomeriose, maar eerst jaar proberen en dan pas kijkoperatie. Mijn moeder was ook altijd erg onregelmatig ongesteld, soms half jaar niet! Heeft ook medicatie gebruikt om zwanger te worden, voor de pil was ik ook altijd onregelmatig ongesteld, dus waarschijnlijk dezelfde genen als mijn moeder , maar we zullen nog even afwachten. Jij ook veel succes, hopelijk toch snel zwanger
hallo, hier ook iemand met onregelmatige menstruatie. fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. meestal is de cyclus 32 of 33 dagen maar de laatste was 42 dagen en had al 2 testen gedaan die dus negatief waren, heel frustie allemaal. maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen... wat is pco? succes iedereen en we duimen...
Mijn cyclus is meestal rond de 35 dagen, maar het is ook wel eens 70 dagen... Echt vervelend dat je nooit weet waar je aan toe bent, wanneer je kan testen ed. Ik heb op die banner maar het maximale aantal dagen ingevuld (38 ) maar dat klopt dus al niet echt De hele maand kan ik het aardig van me af zetten, maar als ik weer ongeveer ongesteld moet worden, ben ik er de hele dag mee bezig. ik heb eergisteren al een test gedaan (omdat ik dus niet weet hoe lang mijn cyclus deze maand nou weer zal zijn) die was negatief helaas. Ik probeer nog 6 dagen te wachten met een volgende test, als ik tegen die tijd niet ongesteld ben... Succes meiden!
hallo allemaal Ik heb ook een onregelmatige cyclus en hij lijkt nu steeds korter te worden, wat natuurlijk positief is. Bij mij had ik bij de cyclus van 50 dg en 46 dg ook geen eisprong, dus geen kans. Hoe is dat bij jullie? Als je maar een eisprong hebt is het nog minder erg, maar ik weet dat dat lange wachten vervelend is. Je voelt je echt benadeeld doordat je minder kansen in een jaar hebt. succes! groetjes Norway
Ik had een regelmatige cyclus (alleen na mk 35 dagen gehad) en nu wordt ie steeds langer lijkt wel, vorige maand 37 dagen en nu zit ik op dag 41! Baaaah!
Hier dag 47 van de ellenlange tweede ronde. Beetje vreemd is het wel want ik ben ervan overtuigd dat ik twee weken geleden een eisprong had. Heb ook als sinds twee weken puistjes en in de eerste ronde had ik die ook na mijn eisprong. Ga toch maar even testen misschien.,
Ik had ook een cyclus van rond de 40 á 43 dgn. Achteraf bleek dat ik geen goede eisprong had. Probeer aan de hand van temperaturen of ovulatietesten te kijken of je eisprong hebt of niet. Anders ben je straks misschien net zo als ik ruim een jaar aan het 'proberen' voor noppes. Succes in ieder geval. gr vruchtje