ik denk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door san78, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dat ik vandaag ongi geworden, maar het is ontzettend weinig en het begon gister met een beetje rose verlies en nu is het donker rood bruinig, maar ik heb wel ontzettende krampen onderin mijn buik. normaal als ik ongi ben en heb van die krampen dan bloed ik ook hevig, maar is nu niet zo. ik wacht het af hoe lang het duurd en als het kort is ga ik toch maar een test doen, want een vriendin van mij was de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook ongi en ook met veel krampen dus het kan wel.

ik gebruik de persona en had al berekend dat ik gister of vandaag ongi zou worden. en we hebben goed geklust op de dagen dat hij aangaf dat er een eitje kwam.

we zijn als ik ongi ben in ronde 17 beland en we hebben afgesproken als we verder moeten nog 1 ronde proberen met persona en als het dan niet lukt gaan we naar de huisarts. 1 ding weet ik gewoon ik krijg een eitje.

liefs san.

2. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    En meid, zijn de :evil: al gekomen?

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Is weer spannend Sandra.

Ik hoop echt voor je dat het nu een keer raak is!
    Ga hier heel hard voor je duimen!

Liefs en dikke knuffel Corina

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik had gister een beetje donker rood bloed en af en toe bruin, maar ik kwam uit bed vanmorgen en zat er niks in mijn maandverband en bij het afvegen had ik rose verlies.
    ik weet het ff niet meer.

ik wacht het maar even af en anders ga ik over een week even testen.

liefs san.

Deel Deze Pagina