Cyclus 5 dagen korter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jojo1984, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik wil jullie niet onthouden van dit goede nieuws ;)

Ging net kijken hoe de stand van mijn slijm was en wat denk je? Bloed?! Dag 27 ongesteld geworden! Was op dag 16 begonnen met ovulatietesten omdat ik de laatste twee maanden mijn ei op dag 21 had, dacht dat ie veel later was ofzo, maar ben dus te laat begonnen met testen! Mijn cyclus is bijna een week verkort! :)

Vanaf dag 10 tarwekiemolie (2 eetlepels in de yoghurt pd), teunisbloemolie (capsules), gember (capsules) en etos zwanger worden (capsules) genomen.

Dit blijf ik dus mooi gebruiken! Heb deze maand dus ook amper last gehad van pms wat normaal een vervelende week is. Ik raad het iedereen aan![

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Mag ik vragen hoe controleer je je slijm? En neem je de vitaminen alleen op bepaalde tijd van je cyclus of gewoon elke dag? Sorry voor te veel vragen :d

3. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Billingsmethode

Op de site van die link hierboven staat wel heldere informatie over de verandering van je slijm tijdens je cyclus. Heb je daar wat aan?

De olie en capsules heb ik elke dag genomen, mn hele cyclus dus. Heb wel eens gehoord dat teunisbloemolie niet mag als je zwanger bent, dus veel dames stoppen hiermee na hun eisprong, maar omdat ik toch nog niet zwanger kan zijn, slik ik het door. Heb voor de capsules allemaal gewoon de hoeveelheden aangehouden die op de verpakkingen staan.

4. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het gelezen, bedankt. Slijm uithalen met mijn vingers wil ik liever niet doen :), tja ben te bang voor infecties enzo. Maar dank je wel voor de link van de website.

Deel Deze Pagina