Wanneer eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Na bijna 2 jaar in de mmm weet ik nog steeds niet helemaal hoe dat nou zit met de eisprong..of denk ik het niet te weten;)

Vanmorgen voor een fm geweest en eindelijk was de follikel goed gegroeid. Vanavond nog een keer gonal moeten spuiten en morgenochtend rond 10 uur de pregnyl zetten. Dan heb ik toch vrijdagavond m'n eisprong?

En wanneer kan je nu het beste gemeenschap hebben? Net voor of na de eisprong?

En misschien weten jullie hier ook wel antwoord op te geven, wanneer begin ik met utrogestan? De arts van vanmorgen zei vrijdag maar dan is m'n eisprong nog niet geweest?
    Toch 2 dagen na eisprong?

Bel morgen toch een voor de zekerheid m'n behandelend arts.

2. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Je eisprong is 36 tot 40 uur na de pregnyl. En het beste is om ervoor bv nu en de dag van de eisprong te doen. Als de zaadjes al liggen te wachten maken ze een goede kans natuurlijk. Ik moest de dag na iui dus de dag na mijn eisprong beginnen met de utrogestran bolletjes. Nou meis succes.

3. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Je eitjes levven maar 12 tot 24 uur en de zaadjes hebben ook tijd nodig om de eitjes te bereiken haha

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb nog even naar het ziekenhuis gebeld en moet zaterdag beginnen met utrogestan.

Hoe doen jullie dat altijd..gewoon doorgaan tot 14 dage na eisprong en dan stoppen dan testen? Positief dan doorgaan, negatief stoppen?

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ik moest gewoon doorgaan tot de dag van mijn nod en daarna stoppen ongeacht of ik zwanger was of niet.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik moet er wel mee doorgaan als ik zwanger ben. Ga nu voor het eerst utrogestan gebruiken omdat m'n lf te kort is en een te laag progesteron na de eisprong. De kans is er dat ik daardoor 2 miskramen heb gehad.

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    En nog een vraagje over de utrogestan. Ik moet er 3 per dag inbrengen. Neem aan dat ik wel telkens ongeveer dezelfde tijd moet doen?

8. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ja ik deed dat wel maar of dat perse moet durf ik niet te zeggen

Deel Deze Pagina