Help ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Plop, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plop

Plop Nieuw lid

16 jun 2006
    3
    0
    0
    Hallo,

Ik had een vraagje, ik ben dus met mijn vriendin naar bed geweest en nu weten we niet of ze zwanger kan zijn, toen we met elkaar naar bed zijn geweest was op een middag, en een half uur later werd ze ongesteld, kan ze dan zwanger zijn ? ik hoop graag op een reactie

mvg
    een jongen van 15

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nee, dan kan ze niet zwanger zijn!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nope dat gaat niet.
    jammer volgende keer beter!

Liefs meliske

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    of juist niet gezien je leeftijd!

5. Plop

Plop Nieuw lid

16 jun 2006
    3
    0
    0
    ook niet als ze de pil niet meer slikte omdat ze ongesteld moest worden ?

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als ze de pil slikt kan ze zoiezo niet zwanger worden, ook niet in de stopweek. Maar als je verder niks gebruikt, kun je wel een SOA oplopen.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nope ook dan niet en als ze ongesteld wordt is ze niet zwanger.

8. Plop

Plop Nieuw lid

16 jun 2006
    3
    0
    0
    Oke, hartstikke bedankt, want was ook niet de bedoeling dat ze zwanger werd, Hartelijk bedankt voor het helpen, nu zijn we der tenminste zeker van

Met hele vriendelijke groeten,

Anne & Tineke :)

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    graag gedaan!

10. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Niets persoonlijks, Plop, maar het verbaast me keer op keer hoe weinig mannen de pil echt begrijpen. Die stopweek hoort er gewoon bij. Denk je echt dat vrouwen de pil zouden gebruiken als ze iedere vier weken een week lang toch zwanger zouden kunnen worden? Ik zou zeggen: Lees de bijsluiter eens goed door en praat erover met je vriendin, zodat je weet, echt weet hoe zij haar anticonceptie regelt. Da's voor jou ook nuttig om te weten.

En denk eraan wat Daphne zegt hè: Als je geen condooms gebruikt, dan kun je wel een SOA oplopen. Daar beschermt de pil namelijk niet tegen.

Groet'n!

Belle.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoewel de kans natuurlijk uiterst klein is bestaat er wel degelijk een kans dat je zwanger kunt raken tijdens je ongesteldheid...

hoeveel vrouwen zijn er wel niet zwanger geworden tijdens hun periode omdat ze dachten dat je dan niet in verwachting kunt raken..

meer dan je denkt helaas.....

het zijn nou eenmaal bewezen feiten dat sommige vrouwen (niet veel maar toch) 2x per maand een eisprong hebben omdat er 2 eitjes gerijpt zijn....

en het gebeurt ook maar al te vaak dat je ongesteld wordt terwijl je dus wel degelijk in verwachting bent daar kan ik persoonlijk over mee praten, dat heb ik dus beide keren gehad...ik was in maart gestopt met de pil, in april gewoon ongesteld geworden (gedronken met koninginnedag omdat ik ik dus ongesteld was geworden) maar later bleek dus dat ik al een maand verder was dan gedacht, en bij de 2e waren we nog niet gestopt met de pil dat zouden we pas doen na de bouwvak, maar ook toen bleek in verwachting ondanks dat ik mijn ontrekkingsbloeding gewoon kreeg van de pil...dus het zegt toch echt niet altijd wat hoor....

hoe dan ook de kans bij jullie is natuurlijk wel heel klein als zij gewoon altijd vast de pil slikt, en jullie het maar 1x hebben gedaan tijdens de stopweek...maar goed ze adviseren natuurlijk niet voor niets om tijdens de stopweek met condooms te vrijen (niet alleen maar om sexueel overdraagbare ziektes te voorkomen)..

succes

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

@ Smoeke ze gebruikte de pil.

@ Plop in de stopweek kun je niet zwanger worden als je van te voren steeds netjes je pil hebt in genomen. En verder sluit ik me aan bij Belle. Lees eens even de bijsluiter door.

Deel Deze Pagina