ik ben in januari gestopt met de pil. Na een jaar pil slikken. Toen ook begonnen met de zwnger worden pillen van etos. We zijn sinds 2 maanden gestopt met voorbehoedsmiddelen. En toen ineens een cyclus van 14 dagen en daarna een van 38... in die laatste wel mn eisprong gevonden trouwens. Daarvoor elke maand een cyclus van rond de 28 dagen. Kan dit aan de pillen liggen? Iemand ervaring?
Lijkt mij sterk, zijn gewoon vitamine tabletten toch? Soms heb je gewoon wel eens een rare cyclus er tussen zitten. Toen ik met de pil stopte voor proberen voor onze dochter heb ik werkelijk geen normale cyclus gehad (37-50 dagen geloof ik). Ontpillen kan ook tot een jaar duren helaas..
Ik slik zelf ook de vitamines van etos maar alleen de foliumzuur nu dan voor het zwanger raken. Maar ik heb hiervoor de zwanger word vitamines gehad. Maar het zijn gewoon vitamines met een ander etiketje is mij verteld door een medewerkster. Er zit alleen wat extra dingen in zoals foliumzuur en extra bouwstoffen die goed zijn voor in en voor een zwangerschap. Dus ik gok dat je gewoon zo'n rare cyclus heb. Ik heb ze ook wel eens upv 26 a 28 dan ineens 40 of compleet overslaan en een maand overslaan heb ik ook meegemaakt! Geen zorgen dus
Klopt niet wat hiervoor gezegd is.... In Etos Zwanger Worden zit namelijk ook een KRUID verwerkt,namelijk Vitex Agnus Castus. En dat zit niet in de andere zwanger worden-pillen. Dat kruid kan helpen je cyclus te reguleren als je bijvoorbeeld een erg lange cyclus hebt. Ik had destijds een cyclus van 28 dagen, maar doordat iedereen zo liep te pochen over die Etos Zwanger Worden pillen, ook maar een paar maanden die pillen geprobeerd. En ik kreeg ineens cyclussen van 32 dagen en langer! Na een paar maanden weer gestopt met dat spul en mijn cyclus was weer gewoon 27/28 dagen. Als je dus een goede regelmatige cyclus hebt, zou ik deze Etos Zwanger Worden pillen niet gaan gebruiken.
https://www.deonlinedrogist.nl/bonusan-vitex-agnus-castus-extract-capsules-p-9322.html Hier staat wat meer in over de werking van Vitex Agnus Castus oftewel Monnikspeper.
Kan hoor je hoort het heel vaak! Ik heb het zelf dan niet met die tabletten gehad maar wel de zwanger pillen van het Kruidvat
Ik geloof zeker dat deze pillen wat met je cyclus doen, maar bij mij alleen maar positief! In plaats van cyclussen van boven de 40, nu met de pillen laag in de 30. Dus inderdaad zoals eerder gezegd, als je van jezelf mooie cyclussen hebt, zou het zomaar eens kunnen dat het juist door de pillen in de war gaat. Probeer eens andere foliumzuur uit, zou ik zeggen
Mijn cyclus werd er wel degelijk nadelig door beïnvloed. Ik mocht ze niet meer nemen van de gynaecoloog.
Ik heb altijd al lange cyclussen van mijzelf rond de 42 dagen. 2 jaar geleden goede ervaring gehad met deze pillen. Heb ze nu weer genomen maar morgen al 8 weken geleden dat ik ongesteld was.
Oke thnx ladies! Ik heb bij mn eerste zwagerschap de pillen ook geslikt, maar toen was het de eerste ronde meteen raak, dus ik heb ze toen ook niet lang geslikt. Ik las er zoveel verschillende verhalen over dat ik me afvroeg of er meer dames zijn die rare cyclussen kregen door de pillen. Ik ga er nu weer mee stoppen en gewoon de dagravit slikken. Kijken of dat wat uitmaakt i.v.m. Mn cyclus. Ik ben in ieder geval met ovulatietesten bezig want ik heb geen idee wanneer mn eisprong is omdat mn cyclus zo in de war is de laatste 2 maanden. Vorige maand zat hij dus pas op dag 28! Benieuwd wat t deze maand wordt. Allemaal heel veel succes met zwanger worden !