hallo k heb een vraag ik ben in de eerste week 3x de pil vergeten. en ook in die dagen onveilige sexs gehad. kan ik zwanger zijn of nog raken? ben 27 jr oud dus als het zo is is het welkom weet iemand dat? vorige week zaterdag laatste ongesteldheids dag. zondag moest ik de pil weer innemen en maandag en dindag ook. heb wel al een test gedaan gaf aan niet zwanger. kan ik hem te vroeg gedaan hebben . gr bloempje
ik weet het niet meer precies, lees even de bijsluiter van je pil. Ik denk wel als je hem 3x vergeten bent, dat de kans aanwezig is dat je zwanger bent. Testen kan in principe vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden, maar persoonlijk denk ik dat je beter een paar dagen later kan testen. Dan zit er - als je zwanger bent - meer HCG in je bloed. Sterkte met de spanning!
de kans dat je zwanger zou kunnen worden is altijd aanwezig. maar een zwangerschaps test doen heeft nu geen zin. want je hebt nu pas net weeek 1 achter de rug van je cyclus. en deze duurt 28 dagen al hij regelmatig is. ook vind er bij de meeste vrouwen pas een eisprong plaats in het midden van je cyclus. en dan weer na 2 weken word je ongesteld. maargoed elk lichaam heeft zijn eigen regeltjes.