Lichaam in de war of zwanger?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sniekie, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Hai allemaal,

Afgelopen strip ben ik 2 keer de pil vergeten. Ik heb die maand ook last gehad van kleine bloedingen. Soms wat bruin/rozig en soms een echt rood. Maar nooit heel veel. Ik dacht dat dit kwam door of het vergeten of omdat ik 2 keer geen stopweek had gehad daarvoor. Normaal heb ik dan geen bloedverlies, maar nu met die vergeten pillen erbij weet je t maar nooit...

Vorige week zondag 16 maart heb ik mijn laatste pil geslikt en toen een stopweek begonnen. Ik zou normaal mijn ontrekkingsbloeding dan woensdag of uiterlijk donderdag (19/20 maart). Alleen heb ik deze nog steeds niet gehad:(. Ik heb de dag dat ik de laatste pil slikte wel wat bloed verloren, maar is zeker niet noemenswaardig...

Nou moest ik afgelopen woensdag aan mijn buik geopereerd worden en heb ik een week daarvoor voor de zekerheid een test gedaan. Die was negatief. Maar dit zou natuurlijk te vroeg kunnen zijn geweest, heb geen idee wanneer we seks hebben gehad;).

Vanmorgen toch maar de assistente van de huisarts gebeld. Ze zei dat ik beter toch nog een test kan doen... Dus die gaan we vandaag maar halen dan:). En als die negatief is moet ik vandaag met de nieuwe strip beginnen. Ze gaat het voor de zekerheid nog wel met de ha overleggen.

Wat ik van jullie wil weten... wat denken jullie? Iemand misschien zoiets meegemaakt dat gewoon je lichaam zo in de war was dat er geen bloeding kwam? Of denken jullie dat er een beste kans in zit dat ik wel zwanger ben? Ik weet het...een test geeft uitsluitsel, maar ik moet het gewoon even kwijt en misschien kan ik wat met jullie antwoorden:p

Bedankt voor het lezen in ieder geval! En als iemand iets wil vragen, dat mag :D

ps: ik gebruik microgynon 30

2. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    De assistente van de ha heeft terug gebeld.

Volgens de ha is de kans dat ik zwanger ben groot!? Dat ze dat zo zou zeggen had ik even niet verwacht.
    Juist ook die ontrekkingsbloedingen zijn een teken dat de pil niet meer goed werkte, oeps...

Nou ja, advies...morgen ochtend testen en wel gewoon weer starten met de pil. En dan over een week ook testen als ie negatief is...voor de zekerheid...

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Absoluut niet starten met de pil als je nog niet getest hebt,

Mocht je wel zwanger zijn heeft de pil een negatieve uitwerking op het vruchtje !! ,

Voor de rest , succes!

4. Kruiwagen

Kruiwagen Lid

27 apr 2013
    71
    0
    0
    Nederland
    En, heb je getest???

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Is dat zo? Volgens mij niet toch?

6. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Volgens de ha moest ik gewoon weer starten en dan volgende week nog n test doen als hij morgen negatief is... Heb dus vanmiddag de eerste genomen...

@kruiwagen: nee morgen ;)

7. Sniekie

Sniekie Bekend lid

1 aug 2012
    832
    412
    63
    Test gedaan van DA, negatief. Over n week voor de zekerheid nog een..

Deel Deze Pagina