mirena vervangen mislukt,

Discussion in 'Anticonceptie' started by chrystel73, Jul 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    Ik ging vanmorgen heel blij met de enorme doos waar de mirena in zit naar de huisarts om de oude te vervangen.
    Eerst al zoeken naar de bmmond.
    En toen na veel getuur nog steeds geen draadjes gevonden.
    Nu dus verwezen naar de gynaecoloog.
    Iemand ervaring hier mee? Een vriendin had precies hetzelfde en daar was het bij de gynaecoloog binnen 5 minuten gepiept.

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    vervolg...

ik kon vandaag al terecht bij de gynaecoloog met het idee dat fixen we wel even. Hij had een geruststellend praatje dat het meestal met wat foefjes wel lukte,

inwendinge echo gemaakt. Toen kon hij m dus nergens vinden.
    Zag wel dat mijn baarmoeder er mooi uitzag , pas mentruatie en nu weer nieuwe opbouw van bmslijmvlies.

Meteen doorgestuurd naar de rontgen om te kijken of hij in mn buik rondzwerft of dat ik m een keer verloren heb.
    Dat tweede vind ik nog al ongeloofwaardig omdat ik al vijf jaar weliswaar ongesteld ben maar wel veeeel minder dan zonder spiraal.

Zwerft ie ergens rond dat wordt het een kijkoperatie:(:(

Ging ik weer met mirena onder mn arm...

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier was het inderdaad op 5 minuten gepiept bij de gyn. Hier in BE is het overigens eigenlijk standaard dat zo'n dingen bij de gynaecoloog gebeuren. De meeste vrouwen hebben hun jaarlijkse controle daar overigens - er zijn weinig huisartsen die gynaecologische controles doen.

Oude spiraal eruit bij mij, effe ontsmetten en nieuwe spiraal erin. Op 10 minuten stond ik buiten vorig jaar. En al 6 jaar geen bloed te zien.

Vreemd dat je hem dan zou zijn kwijt gespeeld. Dat zou je toch hebben gemerkt???

Succes en sterkte!

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    Kan gelukkig morgen om 10 uur terug naar de gynaecoloog.

Als het kijkoperatie wordt maar eens bespreken of sterilisatie dan meteen kan.
    Mag nu echt niet zwanger worden.
    Slik veel medicatie en zowel lichamelijk als psychisch is een zwangerschap notulen done.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    Nou hij is terecht,zit links onder in m'n buik, laat. Heel duidelijk te zien op de foto.
    Kan gelukkig wel wachten met kijkoperatie tot na de zomervakantie.

Ik wordt dan meteen gesteriliseerd en als,overbrugging aan de pil

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Blij dat hij toch is gevonden. Al zat ie dus duidelijk niet op zijn plaats.

Succes met de sterilisatie! Een hele stap lijkt mij, maar als je er klaar voor bent of de anti-conceptie beu en er sowieso geen kinderen meer komen ...

7. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Bij mij heeft de ha hem met plaatsen Door de baarmoeder gewerkt en dus ook kijkertje gehad. Het is mij alles meegevallen! Succes meid!

Share This Page