miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by sylvie16, Oct 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sylvie16

sylvie16 Nieuw lid

Oct 25, 2013
    3
    0
    0
    bediende en moeder
    NULL
    hallo iedereen. ik ben helemaal in de war. ik ben nu 3 weken overtijd en anderhalve week geleden heb ik een test gedaan en die negatief. Nu dacht ik dat het misschien te vroeg was of dat ik verkeerd had geteld maar mijn maandstonden kwamen maar niet dus heb ik begin van de week terug een test gedaan en die was ook negatief. maar ik ben de laatste maand wel ongeveer 5 kg bijgekomen (bijna allemaal aan mijn buik) en vorige week merkte ik dat ik niet meer op mijn buik kan slapen want mijn borsten deden dan heel veel pijn. mijn man zei dat ik maar twee weken moest wachten voor terug een test te doen maar nu ben ik deze ochtend wakker geworden met heel veel pijn in mijn onderrug. en ik voelde precies een belletje knappen in mijn vagina (sorry) en direct verloor ik een heel deel helderrood bloed. de rest van de dag bleef mijn maandverband droog en had ik enkel wat bloed op het wcpapier. de laatste keer dat ik naar de wc ging kwamen er precies bloedslijmen uit. ook heb ik lichte steken in mijn onderbuik maar niet pijnlijk.
    heb ik nu een miskraam en was ik wel zwanger of niet?

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik denk dat dit je menstruatie is. Als je zwanger was, dan had de test wel positief aangegeven. Zijn jullie bezig met zwanger worden?

3. sylvie16

sylvie16 Nieuw lid

Oct 25, 2013
    3
    0
    0
    bediende en moeder
    NULL
    hoi,
    ja ben al een tijdje gestopt met de pil.
    mijn maandstonden komen normaal zeer regelmatig en het is anders. meestal krijg ik dan eerst krampen die ik nu niet heb en ik verlies niet zoveel bloed ineens maar het blijft heel de dag gestaag dan zoals nu helemaal niet het geval is. bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nog twee maand licht bloedverlies maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    xx

4. sylvie16

sylvie16 Nieuw lid

Oct 25, 2013
    3
    0
    0
    bediende en moeder
    NULL
    nog ergten ik heb de ziekte van bechteref dat begint bij de heupen en tast het bot aan en slaat over op de gewrichten.(zijn eigenlijk cronische ontstekingen) de klachten verdwijnen tijdens een zwangerschap. de dokter wist me te vertellen dat ik 1-2 maand geleden een ontsteking had op mijn bekken maar dat die nu ineens weg is terwijl ik geen ontstekingsremmers nam omdat ik onder de scan moest.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je kan een keer een uitschieter hebben natuurlijk. Als je mijn rijtje bekijkt zie je veel 29,30,31 en een maal 41. Niets geks, gewoon een een laat ei. Als de testen echt negatief zijn, dan ben/was je echt niet zwanger.

Share This Page